Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia nr 53, przeznaczonego na magazynowanie materiałów bibliotecznych, znajdującego się w Budynku C Biblioteki Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie

Biblioteka Narodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-086 Warszawa, al. Niepodległości 213
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6082271, 6082910 , fax. 22 6082624
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Narodowa
    al. Niepodległości 213 213
    02-086 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6082271, 6082910, fax. 22 6082624
    REGON: 00027595500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bn.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia nr 53, przeznaczonego na magazynowanie materiałów bibliotecznych, znajdującego się w Budynku C Biblioteki Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wyposażeniowych związanych z przebudową pomieszczenia nr 53, przeznaczonego na magazynowanie materiałów bibliotecznych, znajdującego się w Budynku C Biblioteki Narodowej w Warszawie, al. Niepodległości 213, obejmujących: prace projektowe, roboty budowlane, instalacyjne i wyposażeniowe realizowane w systemie -zaprojektuj i wybuduj- w oparciu o: a)Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PF-U) pod nazwą: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia magazynowego nr 53, przeznaczonego na magazynowanie materiałów bibliotecznych, znajdującego się w budynku C Biblioteki Narodowej przy al. Niepodległości 213 w Warszawie, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, b)Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. a ponadto w okresie udzielonej gwarancji wykonywanie konserwacji i serwisu urządzeń i instalacji zgodnie ze wszystkimi zaleceniami producentów tych urządzeń. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a)Etap I - wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego zawierającego wytyczne do planu BIOZ, uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, który będzie podstawą do wystąpienia przez Zamawiającego o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, b)Etap II - wykonanie projektu wykonawczego wielobranżowego, uwzględniającego wyposażenie magazynowe materiałów bibliotecznych, uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń. c)Etap III - kompleksowe wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wyposażeniowych obejmujących następujący zakres: 1) Demontaż istniejącego wyposażenia i elementów budowlanych, które nie będą wykorzystywane w nowej aranżacji, 2) Wywiezienie materiałów rozbiórkowych przez wykonawcę i dostarczenie Dokumentów potwierdzających utylizację, 3) Przebudowa istniejących instalacji nie podlegających demontażowi, a kolidujących z nową aranżacją, 4) Naprawa istniejących tras kablowych i prawidłowe ułożenie przebudowa istniejącego okablowania nie podlegającego demontażowi, 5) Montaż platformy do obsługi pomieszczenia magazynowego zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym w tym: - wykonanie dokumentacji rejestracyjnej wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego, - przygotowanie urządzenia do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, - udział w odbiorze i uzyskanie wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego decyzji zezwalającej na eksploatację zamontowanej platformy dla obsługi pomieszczenia magazynowego. 6) Wyposażenie pomieszczenia w urządzenia i regały zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego projektem budowlanym i projektem wykonawczym, 7) Inne prace wymienione w PF-U, a nadto: 1) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót, 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z rzeczoznawcą ppoż., wraz ze stosownymi protokołami z prób, badań i pomiarów we wszystkich branżach. 2. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca udziela ustawowej rękojmi oraz 24-miesięcznej gwarancji na dokumentację projektową oraz ustawowej rękojmi i minimum 36 miesięcznej gwarancji na wyroby, materiały urządzenia i osprzęt (niezależnie od standardowych gwarancji producentów), które nie wymagają oraz takie, które wymagają zasilania energią elektryczną lub są połączone w dowolny sposób z siecią elektryczną lub teletechniczną, w szczególności: a) czujki pożarowe oraz elementy liniowe systemu sygnalizacji pożarowej, b) zasilacze, sterowniki oraz centrale sterownicze, c) rozdzielnice elektryczne z wyposażeniem, d) systemy gaśnicze stałe urządzenie gaśnicze SUG, e) drzwi wejściowe i przegrody wraz z kontrolą dostępu, f) regały magazynowe przesuwne (jezdne) oraz regały stacjonarne, g) drabinę ruchomą z koszem, h) platformę do obsługi pomieszczenia magazynowego, i) kamery cyfrowe IP, j) czujki oraz centrale systemu sygnalizacji włamania i napadu. Gwarancja obowiązuje odpowiednio od dnia podpisania protokołu odbioru Etapu III, będącego końcowym odbiorem przedmiotu umowy bez wad. Bieg terminu do wykonywania przez Zamawiającego uprawnień z rękojmi i gwarancji rozpoczyna się następnego dnia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi i odpowiednio z tytułu gwarancji podlegają każdorazowo zawieszeniu na okres usuwania wad. Zgodnie z §4 ust. 21 Wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) Wykonawca musi uwzględnić, że istniejące systemy w budynku C: sygnalizacji pożaru, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, system telewizji dozorowej oraz wentylacja mechaniczna są na gwarancji w okresie 3 lat - tj.: do dnia 15.05.2018 r. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z wykonawcą robót polegających na modernizacji układów klimatyzacji i wentylacji wraz z wymianą instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku C - przedsiębiorstwem Mar-Bud Budownictwo Sp. z o. o., ul. Pawła Włodkowica 2c, 03-262 Warszawa oraz podwykonawcą przedsiębiorcą: Roman Barej TECHNOINSTAL Zakład Instalacji Sanitarnych i Budowlanych, ul. Niecała 24, 05-820 Piastów 4. Wykonawca zapewni nadzór autorski przez projektantów w okresie realizacji robót oraz realizacji wyposażenia, w ramach wynagrodzenia umownego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 165 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ##1. Na mocy art. 45 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. ##2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). ##3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. ##4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275, z późn. zm.). ##5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, dokument wadialny powinien zawierać zapis, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego, znak sprawy XIV/264 /6/16, pod nazwą: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia nr 53(...) # 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego (konto Biblioteki Narodowej): 56 1130 1017 0020 1461 0620 0005. Tytuł przelewu powinien zawierać następujący zapis: #Wadium dot.przetargu nieogr.-znak sprawy XIV/264/6/16- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia nr 53(...) ##7. Gwarancje lub poręczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego wraz z ofertą (w osobnej, opisanej kopercie), al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, w pokoju 283 Kancelaria. Ponadto zaleca się, aby Wykonawca załączył do oferty kopię dokumentu wadialnego dowód wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu. ##8. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. ##9. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie (wystąpienie, wniosek) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp i w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp poprzez określenie przypadku zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów, tj. art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. ##10. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. ##11 W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonych w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty lub w miejsce wskazane w pkt. 7 zostało złożone jego tłumaczenie na język polski w oryginale podpisane przez Wykonawcę lub w postaci kopii tłumaczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji na wyroby, materiały, urządzenia i osprzęt
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bn.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach