Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawami urządzeń i instalacji, dotyczących klimatyzacji i wentylacji wybranych pomieszczeń w budynku Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego PAN w Lublinie przy ul. Doświadczalnej 4.

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4 4
    20-290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
    REGON: 00032638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka naukowa Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawami urządzeń i instalacji, dotyczących klimatyzacji i wentylacji wybranych pomieszczeń w budynku Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego PAN w Lublinie przy ul. Doświadczalnej 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawami urządzeń i instalacji, dotyczących klimatyzacji i wentylacji wybranych pomieszczeń w budynku Instytutu Agrofizyki im Bohdana Dobrzańskiego PAN w Lublinie przy ul. Doświadczalnej 4. 2. Zakres prac objętych zamówieniem: a) Uzyskanie mapy do celów projektowych, opracowanie projektów technicznych dla każdego z zespołów laboratorium wskazanych poniżej, opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, uzyskanie wszelkich potrzebnych uzgodnień, decyzji i pozwoleń, jeśli będą wymagane (w szczególności pozwolenia na budowę oraz decyzji środowiskowej), a także opracowanie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. b) Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych klimatyzacji wraz z dostawą montażem i uruchomieniem urządzeń zgodnie z opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektowo - kosztorysową oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wymagania Zamawiającego zawiera Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości : 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dalej jako: ustawa; 1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: Wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował osobą/ osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1. Projektant w specjalności architektonicznej - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń; 2. Projektant w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń; 3. Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń; 4. Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń; 5. Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 6. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 7. Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty zgodnie z rozdziałem VI niniejszej SIWZ. 2) Przedstawi wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał roboty budowlane j/n: Wykaże się wykonaniem jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującej swoim rodzajem wykonanie instalacji wentylacji z zastosowaniem centrali klimatyzacyjnej w wykonaniu higienicznym i obsługującej laboratorium mikrobiologii lub pomieszczenia o klasie czystości co najmniej C, o wartości co najmniej 350.000,00zł brutto (w ramach jednej roboty budowlanej), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełnia powyższy warunek. 1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200.000,00 zł. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Wypełniony formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 2 do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5)Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę 6)Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 7) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami budowlanymi, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według wzoru Załącznika nr 4 SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: 1) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: a)architektonicznej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) konstrukcyjno-budowlanej, - wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - ważnymi na dzień złożenia oferty; 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjny, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - ważnymi na dzień złożenia oferty. 9) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika nr 3 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 10) Wykaz wykonanych robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg Załącznika nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. 11) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 12) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 13) Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ (tylko w przypadku składania oferty wspólnej);14) Zestawienie wymaganych parametrów technicznych centrali klimatyzacyjnej dla pomieszczen nr 104,105 i 139 - Załącznik 2a do SIWZ; 15) Zestawienie wymaganych parametrów technicznych centrali klimatyzacyjnej dla pomieszczen nr 140 i 141 - Załącznik 2b do SIWZ; 16) Protokoł z przeprowadzenia wizji lokalnej - Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach