Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4512000, 4512026 , fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
- Data zamieszczenia: 2015-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4512000, 4512026, fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie zasilania awaryjnego spełniajacego wymogi Normy Obronnej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości przebudowywanych systemów ochrony technicznej w kompleksie wojskowym w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 2213). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie zasilania awaryjnego spełniajacego wymogi Normy Obronnej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości przebudowywanych systemów ochrony technicznej w kompleksie wojskowym w Stargardzie Szczecińskim (PKOB 2213). Zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE. Dokumentacja projektowa, wchodząca w skład przedmiotu zamówienia będzie stanowić kontynuację wykonanej dokumentacji, na podstawie której są obecnie realizowane roboty budowlane. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ: - Programie Funkcjonalno - Użytkowym (załącznik nr 10 do SIWZ), - Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 12 do SIWZ). 1) Wykonawca w ramach zawartej umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę. 2) Wykonawca w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWINB, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego, o zakończeniu robót budowlanych. 3) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 4) Nie później niż w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru Wykonawca dostarczy wcześniej uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego i Użytkownika protokół sprawdzenia funkcjonowania wykonanego zasilania awaryjnego systemów ochrony technicznej. 5) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 6) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 7) Projekt zasilania awaryjnego do integracji systemów alarmowych ochrony technicznej - Klauzula - POUFNE. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 246 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 PLN (art. 45, 46).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wymiana instalacji elektrycznych na klatkach schodowych w budynkach położonych przy ul. Batalionów Chłopskich nr 23, nr 25, nr 40 oraz lokalach mieszkalnych w budynkach położonych przy ul. Zwycięstwa 144/3 i przy ul. Młyńskiej 84/2.
Dodano: 2016-07-27 - Remont części stacji transformatorowej z wymianą dwóch rozdzielnic niskiego napięcia przy S.U. PERŁA BAŁTYKU.
Dodano: 2016-07-12 - Roboty remontowe pomieszczeń w budynku nr 29 w Złocieńcu znak postępowania 718/2016
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Kompleksu Milenium
Dodano: 2016-06-28 - Remont części stacji transformatorowej z wymianą dwóch rozdzielnic niskiego napięcia przy S.U. PERŁA BAŁTYKU.
Dodano: 2016-06-09 - Wymiana instalacji elektrycznych na klatkach schodowych
Dodano: 2016-05-27 - Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych
Dodano: 2016-05-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Posadowienie i podłączenie agregatów prądotwórczych w Koszalinie (PKOB 1274).
Dodano: 2016-05-20 - Naprawa elewacji, dachu, wymiana bram w budynku nr 64 w Złocieńcu
Dodano: 2016-05-10