Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu strefy wejścia głównego Komendy Miejskiej Policji w Zamościu

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5354606 , fax. 81 5354313
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 5354606, fax. 81 5354313
    REGON: 43068905200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu strefy wejścia głównego Komendy Miejskiej Policji w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zadania w zakresie: - adaptacji wejścia z wydzieleniem pomieszczenia pierwszego kontaktu, sanitariatu dla interesantów, recepcji; - adaptacji zespołu dyżurnych - wydzielenie magazynu broni, pomieszczeń socjalnych z węzłem sanitarnym , pomieszczenia łączności specjalnej; - adaptacji pomieszczenia dla potrzeb osób tymczasowo zatrzymanych; - wymianę rozdzielni głównej, WLZ i tablic piętrowych. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy tożsamych z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 5. Wykonawca opracuje wycenę na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego. 6. Zamówienie realizowane będzie na czynnym obiekcie. Zamawiający udostępni obiekt zgodnie założoną organizacją robót budowlanych. 7. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w PFU dokumentów, a w szczególności: pozwoleń, badań, uzgodnień, instrukcji użytkowania i ochrony ppoż. 8. Wykonawca powinien zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim wymogi. 9. Wykonawca powinien przed podpisaniem umowy zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami i uwzględnił je w wynagrodzeniu. 10. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach i wizji obiektu. 12. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania, w tym analizę fizykochemiczną i bakteriologiczną wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku (Dz. U. z dnia 06.04.2007 r. Nr 61 poz. 417 z późn. zm.) w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi - załącznik nr 5 rozporządzenia, badania drożności kanałów wentylacyjnych - protokół kominiarski, pomiary instalacji elektrycznej - ochronne i kontrolne. 13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem robót budowlanych, pomiarów. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 14. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy we wszystkich branżach dokonanej na podstawie PFU. Do wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca kierując się własna oceną, doświadczeniem oraz wiedzą . Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszty narzutów. 15. Wykonawca zobowiązuje się na zasadach określonych w umowie do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi. 16. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy. 17. Termin płatności faktury VAT - 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentami określonymi we wzorze umowy, forma płatności - przelew. 18. Wykonawca zaakceptuje w całości wzór umowy (załącznik do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 500,00 zł (dziewięć tysięcy pięćset zł) 2. Wadium może być wniesione w: - Pieniądzu - przelew na konto Zamawiającego - NBP Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Oferta, która będzie zabezpieczona inną formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (gwarancja lub poręczenie) składane jest przez wykonawców w oryginale w Wydziale Finansów KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin. Kopię gwarancji (poręczenia) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust 4a i 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających czy też nawet w sposób lakoniczny poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budzić wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 7. Termin wniesienia wadium - przed upływem godz. 10:30 dnia 30.03.2016 r. 8. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 9. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach