Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie pracowni OZE wraz z dostawą niezbędnych urządzeń w Zespole Szkół Nr 2 w Łukowie w ramach projektu Szkoły nowych możliwości - dostosowanie kształcenia zawodowego

Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Warszawska 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 66 34 , fax. 25 798 66 34
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie
    ul. Warszawska 88 88
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 66 34, fax. 25 798 66 34
    REGON: 71029975900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka podlegla administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie pracowni OZE wraz z dostawą niezbędnych urządzeń w Zespole Szkół Nr 2 w Łukowie w ramach projektu Szkoły nowych możliwości - dostosowanie kształcenia zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mających na celu zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Nr 2 w Łukowie i urządzenie w nich pracowni OZE z pięcioma stanowiskami do nauki pozyskiwania energii ze źródeł odnawialnych oraz dostawa urządzeń niezbędnych do utworzenia pracowni OZE - zgodnie z założeniami i ustaleniami programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ. Planowana inwestycja będzie realizowana przez Zespół Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie z siedzibą przy ul. Warszawskiej 88, 21-400 Łuków Pomieszczenia, w których planowane jest utworzenie pracowni do montażu OZE znajdują się w budynku wolnostojącym na terenie szkolnym. Budynek posiada instalację elektryczną, instalację CO i instalację hydrauliczno - sanitarną połączone z głównym budynkiem szkoły oraz przyłącze pomocne do podłączenia dostarczonych urządzeń do sieci CO oraz hydraulicznej i CWU. Utworzenie pracowni do montażu OZE jest planowane w miejscu jednostki mieszkalnej zajmującej dwa pomieszczenia, pomiędzy którymi istnieje przejście. Dodatkowo Zamawiający dysponuje trzecim małym pomieszczeniem, które również można zagospodarować na potrzeby pracowni do montażu OZE. Budynek nie posiada komina. W ramach zamówienia należy utworzyć następujące stanowiska: stanowisko z kotłem na biomasę z podajnikiem automatycznym - mini kotłownia; stanowisko z powietrzną pompą ciepła; stanowisko z urządzeniami do sterowania i pomiaru turbiny wiatrowej; stanowisko z urządzeniami do sterowania i pomiaru panelem słonecznym; stanowisko z urządzeniami do sterowania i obserwacji pomiaru ogniwa fotowoltaicznego. Turbina wiatrowa, ogniwa fotowoltaiczne i kolektory słoneczne powinny zostać umieszczone na zewnątrz budynku. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w pracach projektowych i budowlanych uwzględnił konieczność podłączenia w/w urządzeń do istniejących instalacji: elektrycznej, CO i CWU. 2. Przedmiot zamówienia będzie obejmował: a) sporządzenie dokumentacji techniczno-budowlanej niezbędnej do zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń na pracownię montażu OZE i wykonania robót budowlanych związanych z ich dostosowaniem oraz instalacją niezbędnych urządzeń wewnątrz i na zewnątrz budynku; b) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, w tym w szczególności uzyskanie pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń i wykonania robót budowlanych adaptacyjnych od organu administracji architektoniczno-budowlanej; c) wykonanie robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji techniczno-budowlanej zgodnie z warunkami udzielonego pozwolenia; d) dostawa i montaż urządzeń do pozyskiwania energii ze źródeł odnawialnych; e) rozruch, regulacja elektryczna i hydrauliczna, i przekazanie do eksploatacji; f) instruktaż w zakresie podstawowej obsługi zainstalowanych urządzeń podczas 10 h zajęć dydaktycznych; g) nieodpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. 3. Całość prac należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych. Tom II. Instalacje sanitarne i przemysłowe, pod kierunkiem uprawnionych osób, z uwzględnieniem wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Po zakończeniu montażu wszystkich elementów i osprzętu należy przeprowadzić badania zainstalowanych urządzeń. Próby i odbiór należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych. Instalacje sanitarne i przemysłowe oraz wytycznymi producentów poszczególnych urządzeń. Z przeprowadzonych prób należy sporządzić protokoły. 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Szkoły nowych możliwości - dostosowanie kształcenia zawodowego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie (Technikum i ZSZ) poprzez wdrożenie 2 programów rozwojowych poprawiających skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż ZS Nr 2 w regionie. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie. Projekt jest realizowany w Zespole Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków. 5. Gwarancja i rękojmia: Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru robót (podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 02 1500 2208 1222 0000 3075 0000. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach