Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Brudnowie w ramach programu Radosna Szkoła.

Urząd Gminy Waganiec ogłasza przetarg

  • Adres: 87-731 Waganiec, ul. Dworcowa 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2830044 , fax. 054 2830640
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Waganiec
    ul. Dworcowa 11 11
    87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2830044, fax. 054 2830640
    REGON: 91000270100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Brudnowie w ramach programu Radosna Szkoła.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Brudnowie w ramach programu Radosna Szkoła. Adres obiektu: Brudnowo 25, 87-731 Waganiec. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Uchwałą nr 112 2009 Rady Ministrów z dnia 07 lipca 2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpieczeństwa warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła. Główny zakres prac projektowych: Sporządzenie dokumentacji projektowej małego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Brudnowie. - powierzchnia całkowita placu zabaw ~ 240 m?; - nawierzchnia bezpieczna (piankowa, gumowa) ~ 150 m?; - strefa komunikacyjna (ścieżka), nawierzchnia typu tartan (lub inna syntetyczna) ~ 20 m?; - strefa zielona, trawniki ~ 70 m?; - rozmieszczenie urządzeń wymienionych poniżej; - ogrodzenie; - ciągi komunikacyjne od strony zachodniej i południowej. Uwagi: mapa sytuacyjno wysokościowa z dnia 03.09.2008 r. - stan zaewidencjonowany aktualny na dzień ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; zgłoszenia zamiaru wykonania budowy nie wymagającego decyzji pozwolenia na budowę dokona zamawiający. Roboty budowlane prowadzone będą w bezpośrednim sąsiedztwie Zespołu Szkół w Brudnowie w czasie odbywających się zajęć lekcyjnych. Główny zakres robót budowlanych: - korytowanie - wykonanie podbudów; - wykonanie nawierzchni; - dostawa i montaż urządzeń: 1) konstrukcji drewnianej składającej się z zestawu wież z dachami dwuspadowymi i z podestami na dwóch wysokościach, zjeżdżalnie mała i duża przymocowane do podestów (podesty z barierkami) trap wejściowy-skośny do wież o długości 2 m., między wieżami most wiszący na łańcuchach, do konstrukcji przymocowana podwójna huśtawka, do jednej wieży może być przymocowana ściana wspinaczkowa do drugiej wieży może być przymocowana szeroka drabinka ze szczeblami do wchodzenia, wymiary zestawu około 9 m. x 6 m. ; dachy i zjeżdżalnie w kolorze czerwonym, elementy drewniane w kolorze naturalnego drewna ; 2) konstrukcji drewnianej składającej się z drabiny poziomej ukośnej o długości ok. 2 - 2,5 m. i o wysokości dostosowanej do wzrostu dzieci (wysokość szczebli od około 140 cm. do 180 cm nad nawierzchnią placu) ; 3) 2 huśtawek ważka o konstrukcji drewnianej ; 4) 3 bujaczek na sprężynach stalowych : np. kogut, słoń, koń ; 5) na obrzeżu placu zamontowanie 3 ławek drewnianych; 6) tablica informacyjna z regulaminem; 7) wykonanie i zainstalowanie przy każdym urządzeniu znajdującym się na placu czytelnych tablic informacyjnych pokazujących możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia; - przygotowanie terenu zielonego wokół placu, posianie trawy; - ogrodzenie; - furtki. Place zabaw należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Koncepcją idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw, stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ i zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie internetowej www.radosnaszkola.men.gov.pl (-radosna szkoła/-formularze/-opis techniczny). Jeżeli w ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty PZH. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - formularz cenowy - załącznik nr 1 do oferty, - koncepcja idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (opis rozwiązań szczegółowych placów zabaw - wariant 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 27.08. 2010 r. do godz. 11:00, wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; - stwierdzenie, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 51 9537 0000 2005 0050 1624 0001 z dopiskiem wadium-przetarg - Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwaganiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach