Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni wraz z wymianą kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby Nadleśnictwa Lutówko

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutówko ogłasza przetarg

  • Adres: 89-407 Lutówko, Lutówko 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 388 47 22
  • Data zamieszczenia: 2023-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutówko
    Lutówko 18
    89-407 Lutówko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 388 47 22
    REGON: 090550680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lutowko.torun.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni wraz z wymianą kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby Nadleśnictwa Lutówko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym z kancelarią LEŚNICTWO ADAMOWO - BU/110/1/23” – część I zamówienia; „„Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym z kancelarią LEŚNICTWO JAZDROWO - BU/110/2/23” – część II zamówienia.„Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym z kancelarią LEŚNICTWO ZALEŚNIAK - BU/110/3/23” – część III zamówienia.„Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym z kancelarią LEŚNICTWO KAMIONKA - BU/110/4/23” – część IV zamówienia.„Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym z kancelarią LEŚNICTWO KAMIEŃ - BU/110/5/23” – część V zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:- część I zamówienia - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),- część II zamówienia - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),- część III zamówienia - 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100),- część IV zamówienia - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),- część V zamówienia - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS S.A. nr rachunku: 22 2030 0045 1110 0000 0105 9240 z dopiskiem: wadium ZG.270.2.6.2023.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:- dla części I zamówienia - 50 000,00 zł;- dla części II zamówienia – 50 000,00 zł;- dla części III zamówienia – 100 000,00 zł;- dla części IV zamówienia – 50 000,00 zł;- dla części V zamówienia – 50 000,00 zł.Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:2. Doświadczenia zostanie zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) obejmującą roboty budowlane dot. modernizacji systemów grzewczych w obiektach budowlanych o wartości nie mniejszej niż:- dla części I zamówienia - 50 000,00 zł brutto;- dla części II zamówienia – 50 000,00 zł brutto;- dla części III zamówienia – 100 000,00 zł brutto;- dla części IV zamówienia – 50 000,00 zł brutto;- dla części V zamówienia – 50 000,00 zł brutto.3. W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane* do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję projektanta;- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy;*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach