Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Warszawie przy ul. Tanecznej 74.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Warszawie przy ul. Tanecznej 74.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie siedmio–oddziałowego przedszkola w Warszawie w Dzielnicy Ursynów przy ul. Tanecznej 74 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zamiarem zamawiającego jest uzyskanie obiektu przystosowanego do pełnienia zadanej funkcji, przyjaznego dzieciom, o nowoczesnej formie, ekonomicznego w użytkowaniu wraz z zagospodarowaniem terenu, obejmującym plac zabaw. Uwaga: Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych. 1. Informacje ogólne. 1.1 Lokalizacja terenu inwestycji. Inwestycja prowadzona będzie w dzielnicy Ursynów na terenie położonym przy ul. Tanecznej/ Samsonowskiej, działka nr ewid. 27/1, 23/52, 23/1- część, 49 – część z obrębu 1-08-31 w Warszawie. Wszystkie działki stanowią własność m.st. Warszawy. 1.2. Istniejące uwarunkowania. Inwestycja zlokalizowana na terenie, dla którego obowiązują zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Uchwała nr LII/1279/2017 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości położonej przy ulicy Tanecznej 74. Na terenie inwestycji zlokalizowany był budynek przedszkola, który w 2014 roku został rozebrany. Obecnie w tym miejscu istnieje zagłębienie, powstałe po rozebranym obiekcie. 2. Przewidywane parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych: 2.1. Parametry określające wielkość przedszkola: - powierzchnia zabudowy – ok. 1 062,00 m² - powierzchnia netto – ok.1 993,40 m² - kubatura - ok. 8 825,00 m³ 2.2. Zakres robót budowlanych - przygotowanie terenu budowy wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej dla potrzeb obiektu, - budowa budynku przedszkola wraz z niezbędnym wyposażeniem, - budowa placu zabaw, budowa i przebudowa ogrodzenia, zagospodarowanie terenu, - inne prace, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. 3. W zakresie zamówienia przewiduje się m. in.: 3.1. Wykonanie badań geotechnicznych gruntu. 3.2. Wykonanie inwentaryzacji i waloryzacji zieleni. 3.3. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę budynku. 3.4. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 3.5. Wykonanie projektów budowy przyłączy infrastruktury technicznej i ewentualnie budowy/przebudowy sieci infrastruktury technicznej w zakresie umożliwiającym dokonanie zgłoszenia zamiaru budowy/przebudowy. 3.6. Wykonanie projektów wykonawczych każdej z branż. 3.7. Opracowanie kosztorysów robót budowlanych i przedmiarów, uwzględniających niezbędne wyposażenie obiektu. 3.8. Wykonanie Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). 3.9. Wykonanie projektu aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem pozostałego wyposażenia obiektu (meble, sprzętu biurowy i informatyczny) oraz szacunkową ich wyceną. 3.10.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji, tj. wykonanie budynku przedszkola (wraz z niezbędnym wyposażeniem), infrastruktury technicznej oraz zagospodarowania terenu, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie tego budynku. Uwaga: Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do umowy oraz Koncepcja zawarta w analizie możliwości zagospodarowania terenu. 4. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 4.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) 4.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 4.3. Warunek, o którym mowa w punkcie 4.2. zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących roboty związane z betonowaniem, w trakcie realizacji zamówienia. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.3. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4. 3. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4.6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.3. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt 12) i 13) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.3. czynności. 4.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Informacje dodatkowe 5.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy prawo zamówień publicznych o łącznej wartości do 2 248 054,50 zł netto i polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, drogowych i zagospodarowania terenu oraz wykonaniu prac projektowych. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej. 5.2. Zamawiający przewiduje następujące terminy realizacji inwestycji 1) rozpoczęcie - niezwłocznie od dnia zawarcia niniejszej umowy, 2) zakończenie Przedmiotu Umowy – w terminie do ………. dni od podpisania umowy tj. do dnia……….w tym: a) wykonanie projektu budowlanego oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w terminie do: x dni2 od dnia podpisania umowy tj. do dnia…….., b) wykonanie projektów wykonawczych, projektów budowy przyłączy infrastruktury technicznej i ewentualnie budowy/przebudowy sieci infrastruktury technicznej, kosztorysów i przedmiarów uwzględniające niezbędne wyposażenie obiektu, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - w terminie do: x + 60 dni od dnia podpisania umowy tj. do dnia ……………….., c) wykonanie projektu aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem pozostałego wyposażenia obiektu oraz szacunkową wyceną tego wyposażenia - w terminie do: x + 70 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia …………………….. d) wykonanie robót budowlanych - w terminie do: x + 360 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia…………. e) wykonanie Nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji - w terminie do: x + 390 dni, dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia ……., jednak nie później niż do 31.08.2019 r. 2Przez „x dni” zamawiający rozumie czas zadeklarowany przez Wykonawcę na realizację projektu budowlanego i informacji BIOZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; - Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie załącznikiem nr 1 do umowy; - Formularz „Zestawienie Kosztów Zamówienia” stanowiący załącznik 1a do SIWZ, który będzie załącznikiem nr 2 do umowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego Formularza „Zestawienie kosztów zamówienia” – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1a do SIWZ; c) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; e) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; f) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2016 r., poz. 1829, z późn. zm.). g) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. d) i e) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. d) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach