Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wdrożenie scentralizowanego Multiportalu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Aleje Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
    ul. Aleje Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 000514064
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wdrożenie scentralizowanego Multiportalu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, testowanie, wdrożenie oraz serwis Multiportalu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II (dalej KUL) wraz z systemem zarządzania treścią CMS a także usługa gwarancji oraz wsparcia technicznego i rozwoju Multiportalu. Multiportal będzie realizował procesy biznesowe poprzez pełne środowisko istniejących oraz nowych portali informatycznych, składających się z serwisu głównego uczelni oraz wyodrębnionych serwisów adresowanych do określonych grup odbiorców, związanych z jednostkami organizacyjnymi uczelni lub odnoszących się do spójnego obszaru tematycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 oraz 1.1. do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48780000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ posiadania doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę o wartości minimum 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy zł 00/100)* polegającej na wdrożeniu kompleksowego systemu informatycznego min. typu portalu WWW składającego się z:- głównego portalu,- stron jednostek (w tym minimum wydarzeń, konferencji, organizacyjnych i skierowanych dla min. 4 grup tematycznych),- CMS do centralnego zarządzania serwisami WWW (w tym repozytorium multimediów, moduł aktualności, moduł kalendarium, moduł newslettera, moduł wyszukiwarki, funkcje SEO, możliwość udostępniania strony przez serwisy społecznościowe) w tym również z systemem centralnego zarządzania uprawnieniami użytkowników- system taki powinien posiadać również moduł BIP,- system był przeznaczony do eksploatacji w rozproszonej strukturze organizacyjnej, obejmującej przynajmniej 5 jednostek organizacyjnych;*W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.2/ posiadania potencjału kadrowego:Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące potencjału kadrowego, umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu powinien wykazać, że dysponuje odpowiednim pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, zdolnym do realizacji usługi potencjałem kadrowym w postaci osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, w tym:1) Kierownik Projektu (1 osoba) z wykształceniem wyższym posiadającym ważny certyfikat potwierdzający umiejętność kierowania wg metodyki zarządzania projektami, oraz posiadający certyfikat potwierdzający umiejętność zarządzania ryzykiem, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, pełnił rolę kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w minimum dwóch projektach IT o wartości łącznej tych dwóch projektów co najmniej 400 000,00 zł brutto2) Programista (2 osoby), zespół dwóch programistów z wykształceniem wyższym, którzy brali udział w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w minimum dwóch projektach w obszarze IT,3) Tester ( 1 osoba), który brał udział, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w roli testera w minimum dwóch projektach IT oraz posiadającego ważny certyfikat potwierdzający kompetencje testerskie.4) Analityk systemowy (1 osoba) z wykształceniem wyższym, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, pełnił rolę analityka w minimum dwóch projektach IT, w tym co najmniej w jednym projekcie w zakresie analizy wymagań dla uczelni wyższej oraz posiadającego certyfikat potwierdzający ukończenia szkolenia w zakresie zbierania wymagań projektowych oraz w zakresie modelowania procesów.Informacje na temat warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia należy przedstawić w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną