Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa ulic: Białostocka, Gałczyńskiego, Grudziądzka, Batorego, Iwaszkiewicza, Słonimskiego, Szwedzka, łącznik pomiędzy ul. Mieszka I i ul. Gdańską, Nowakowskiego” z podziałem na 9 zadań

Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12100 Szczytno, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 247 200 , fax. 896 247 201
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
    ul. Sienkiewicza 1
    12100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 247 200, fax. 896 247 201
    REGON: 51074341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczytno.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa ulic: Białostocka, Gałczyńskiego, Grudziądzka, Batorego, Iwaszkiewicza, Słonimskiego, Szwedzka, łącznik pomiędzy ul. Mieszka I i ul. Gdańską, Nowakowskiego” z podziałem na 9 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych, odrębnie na każde wymienione w ust. 4 zadanie: 1) Zakres projektowy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wymienionych w ust. 3 ulic, na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego na „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych związanych z przebudową wybranych ulic w mieście Szczytno”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, włącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych we właściwym organie budowlanym (Starosta Szczycieński). Zamawiający informuje, że zadania realizowane będą na gruntach stanowiących jego własność lub stosunku do których Zamawiający we własnym zakresie uzyska prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 2) Zakres realizacyjny obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium (oddzielnie na każde zadanie) w wysokości: ZADANIE I – ul. Białostocka: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). ZADANIE II – ul. Gałczyńskiego: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). ZADANIE III – ul. Grudziądzka: 5 000, 00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych ). ZADANIE IV – ul. Batorego: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) ZADANIE V – ul. Iwaszkiewicza: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) ZADANIE VI – ul. Słonimskiego: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) ZADANIE VII – ul. Szwedzka: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) ZADANIE VIII – ul. łącznik pomiędzy ul. Mieszka I i ul. Gdańską: 2 000,00PLN (słownie: dwa tysiące złotych) ZADANIE IX – ul. Nowakowskiego: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach