Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa drogi: gminnej Głuszyn – Sumowo nr 102051B gmina Krasnopol, gminnej Głuszyn - Sumowo odcinek gminy Sejny, powiatowej nr 1173B Krasnopol - Żłobin – Jeziorki.

Gmina Krasnopol ogłasza przetarg

  • Adres: 16503 Krasnopol, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5164010 , fax. 0-87 516 40 50
  • Data zamieszczenia: 2017-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnopol
    ul. Wojska Polskiego 4
    16503 Krasnopol, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5164010, fax. 0-87 516 40 50
    REGON: 79067110700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa drogi: gminnej Głuszyn – Sumowo nr 102051B gmina Krasnopol, gminnej Głuszyn - Sumowo odcinek gminy Sejny, powiatowej nr 1173B Krasnopol - Żłobin – Jeziorki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji pn. "Zaprojektowanie i przebudowa drogi: gminnej Głuszyn –Sumowo nr 102051B gmina Krasnopol, gminnej Głuszyn- Sumowo odcinek gminy Sejny, powiatowej nr 1173B Krasnopol - Żłobin – Jeziorki.". 3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71355000-1 Usługi pomiarowe 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie dróg 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45233142-6 Roboty budowlane w zakresie naprawy dróg 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji pn. "Zaprojektowanie i przebudowa drogi: gminnej Głuszyn –Sumowo nr 102051B gmina Krasnopol, gminnej Głuszyn- Sumowo odcinek gminy Sejny, powiatowej nr 1173B Krasnopol - Żłobin – Jeziorki.". Wykonawca zaprojektuje, uzyska wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzję ZRID, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną I powiatową. Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) i wytycznych Zamawiającego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego. 3.4. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy oraz załącznik nr 8 – program funkcjonalno-użytkowy. 3.5. Zamawiający przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a, tj. wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Rodzaj czynności, ktorych dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania tych wymagań określono we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł. 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr poz. 1804, z późn. zm.). 8.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 94 9359 0002 0003 1440 2011 0004. W tytule przelewu zaleca się podać: „Wadium do przetargu KP.271.1.2017 - [nazwa i adres wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie]”. Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej oferty wadium dotyczy. 8.5. Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy w oryginale dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, aby ww. dokument zdeponować w oryginale w Urzędzie Gminy Krasnopol, a do oferty załączyć kopię. Jeżeli Wykonawca zdecyduje się złożyć oryginał ww. dokumentu wraz z ofertą, zaleca się, aby dokument wadialny nie był trwale złączony z ofertą. 8.6. Dokument wadialny musi jednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy oraz być bezwarunkowy i płatny na piersze żądanie. 8.7. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentu wadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 8.8. Dokument wadialny nie może ograniczać uprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytu - łu zatrzymania wadium poprzez zapisy w dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do docho- dzenia roszczeń od dostarczenia wystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancji jest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania. 8.9. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach