Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i modernizacja stacji uzdatniania wody w Narojkach”

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5
    17312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 5065905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i modernizacja stacji uzdatniania wody w Narojkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania. „Zaprojektowanie i modernizacja stacji uzdatniania wody w Narojkach” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, w tym: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, informacje BIOZ, wykonanie wszystkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji i uzgodnień, w szczególności: - decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych - decyzji pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy). 2) Kompleksowe wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Wymagania w zakresie opracowania dokumentacji projektowej: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i pozyskania wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności map i projektów. 1. Wykonawca zobowiązuje się do: a) uzyskania, przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji projektowej, formalnego uzgodnienia przez Zamawiającego materiałów przedprojektowych w zakresie rozwiązań technologicznych, b) konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, tj. rozwiązań technologicznych, materiałowych, przy jednoczesnym założeniu, że zaprojektowane rozwiązania i materiały zapewnią minimalizację kosztów, wykonawca może zastosować, po uzgodnieniu z Zamawiającym, rozwiązania o lepszych parametrach technicznych od przewidzianych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, c) przedstawienia propozycji rozwiązań wykraczających poza zaproponowane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, w przypadku stwierdzenia konieczności ich zastosowania w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej, składającej się z elementów określonych pkt 4) 2) prowadzenia spraw formalnych związanych z wykonywanym zadaniem, w tym: a) pozyskanie map do celów projektowych, b) pozyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych c) pozyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych; 3) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia robót budowlanych w okresie ich realizacji; 4) Wykonawca przygotuje dokumentację projektową w formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno–Użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1129), na którą składają się: a) kompletny, uzgodniony z Zamawiającym i zatwierdzony przez odpowiednie organy Projekt Budowlany; b) audyt energetyczny budynku (m.in. celem określenia parametrów docieplenia , stolarki okiennej i drzwiowej, audyt zgodnie z obowiązującą normą) c) decyzja pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych; d) kompletny, uzgodniony z Zamawiającym, Projekt Wykonawczy; e) opracowanie zawierające informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych; f) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; g) przedmiary robót; h) inne decyzje, uzgodnienia wymagane prawem (o ile dotyczy). W przypadku, gdy zgodnie z przepisami prawa Wykonawca nie jest zobowiązany do pozyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w skład dokumentacji projektowej wejdzie dokumentacja (m.in. opracowania, szkice, rysunki, pozwolenia, uzgodnienia, opinie, projekty, itd.) w zakresie wymaganym dla dokonania zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 Prawa budowlanego oraz kompletny, uzgodniony z Zamawiającym Projekt Wykonawczy. Dokumentacja projektowa będzie zaopatrzona w wykaz opracowań wraz z oświadczeniem o jej kompletności oraz pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, że dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie, normami i zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa opracowana przez Wykonawcę będzie wykonana odpowiednio: a) Projekt budowlany w 5 egz.; b) Branżowe Projekty wykonawcze i inne projekty specjalistyczne w 3 egz.; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w 2 egz.; d) Pozostałe opracowania wymienione w niniejszym paragrafie – w 2 egz.; e) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej f) Wykonanie badań wody w formie papierowej oraz – dodatkowo w 1 egz. w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (opracowanie umożliwiające edycję przy wykorzystaniu powszechnie stosowanego oprogramowania). Koszt dokumentacji projektowej nie może wynieść więcej jak 3 % kosztu robót budowlanych. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) w zakresie robót technologicznych - przebudowa technologii uzdatniania wody - przebudowa instalacji : sprężonego powietrza, rurociągów tłocznych, rurociągów wodociągowych technologicznych, wod.-kan., elektrycznych i automatyki ze sterowaniem, modernizacja systemu c.o. (nowy piec wielofunkcyjny, nowy przewód kominowy, nowa instalacja c.o.) - przebudowa obudowy studni głębinowych SW1 i SW2 - budowa zbiornika dwukomorowego na wody popłucze o poj. V=60 m3 - przebudowa systemu wewnętrznego odprowadzenia wód popłucznych - wygospodarowanie z hali technologicznej oddzielnego pomieszczenia na chlorator. b) w zakresie robót budowlanych i zagospodarowania terenu - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku - przebudowa z dociepleniem posadzek, z wykonaniem licowania ścian glazurą , posadzek gresem - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. c) instalacja fotowoltaiczna na terenie SUW Narojki Na terenie stacji uzdatniania wody Narojki należy wybudować lokalną instalację fotowoltaiczną o mocy przyłączeniowej 20 kWp wraz z przyłączeniem jej do istniejącej instalacji elektrycznej nn. Instalacja fotowoltaiczna składać się ma z paneli fotowoltaicznych o mocy Pmax = 250 W, w ilości 80 szt. Po zamontowaniu paneli fotowoltaicznych należy przygotować i złożyć wszystkie niezbędne dokumenty do zakładu energetycznego celem sprzedaży energii elektrycznej do sieci. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Podstawowym warunkiem wykonania przedmiotu zamówienia jest zobowiązanie wykonawcy do takiej organizacji robót, aby była możliwa ciągła dostawa wody do odbiorców o wymaganych parametrach fizyko-chemicznych, bakteriologicznych i odpowiednim ciśnieniu i ilości – spełniająca wymagania wody do spożycia przez ludzi. W celu zapewnienia warunków do prawidłowej pracy całości obiektu tj. stacji uzdatniania wody należy poprzez przebudowę dostosować w obrębie istniejącego budynku nw. pomieszczenia : (w zakresie robót technologiczno-instalacyjnych) : - hala technologiczna o pow. (pomniejszona o pomieszczenie chloratora) montaż : 5 filtrów pośpiesznych – odżelaziaczy Ø 1800 mm, 5 filtrów pośpiesznych – odmanganiaczy Ø 1800 mm, centralnego mieszacza wodno-powietrznego Ø 1200 mm, instalacji z osprzętem (zasuwy, przepustnice, manometry, zawory bezpieczeństwa, zawory spustowe), sprężarka powietrza, dmuchawa powietrza, pompa płucząca, osuszacz powietrza - pomieszczenie stacji dozującej podchloryn sodu o pow. ok. 6 m2 Pomieszczenia pomocnicze pozostają bez zmian. Wszystkie urządzenia i instalacje technologiczne należy wykonać ze stali nierdzewnej. Podstawowym warunkiem potwierdzającym poprawność przyjętej technologii uzdatniania wody oraz zastosowanych urządzeń jest uzyskanie parametrów uzdatnionej wody spełniających wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2015r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, potwierdzonych wynikami badań wody uzdatnionej, sporządzonych przez PSSE oraz dostawy wody w odpowiedniej ilości i o właściwym ciśnieniu. Uzyskanie pozytywnych wyników możliwe będzie pod warunkiem zachowania nw. przepisów i norm podczas procesu inwestycyjnego, począwszy od momentu opracowania dokumentacji technicznej (uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń) poprzez etap realizacji i odbioru łącznie z uzyskaniem decyzji na użytkowanie obiektu (jeżeli dotyczy). Instalacja fotowoltaiczna o mocy 20 kWp, składająca się z 80 szt. paneli o mocy 250 W każdy. Panele będą zamontowane na gruncie na stelażach metalowych obok budynku stacji wodociągowej. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony ponadto w programie funkcjonalno-użytkowym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów przez inne podmioty) winno być złożone wraz z ofertą. 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach