Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa toru rowerowego typu „Pumptrack” przy ul. Grażyńskiego w Mikołowie.

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa toru rowerowego typu „Pumptrack” przy ul. Grażyńskiego w Mikołowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych zezwoleń, wraz z wykonaniem robót budowlanych dla toru rowerowego typu „Pumptrack” o długości ok. 200 mb. 2.Przedmiotem zamówienia obejmuje swoim zakresem m.in.: a) Opracowanie wstępnej koncepcji zagospodarowania terenu i rozwiązań materiałowych - do uzgodnienia z Zamawiającym (wybór optymalnej lokalizacji toru rowerowego uwzględniającej wpływ czynników zewnętrznych m.in. kolizję infrastruktury technicznej, istniejące zadrzewienie, możliwy obszar do zagospodarowania na działkach Zamawiającego, warunki techniczne określone przepisami odrębnymi, istniejący układ komunikacji pieszej itp.) b) Złożenie wniosków i uzyskanie uzgodnień z właścicielami kolizyjnych sieci i warunków technicznych w zakresie wykonania niezbędnych przyłączy np. w zakresie odbioru wód deszczowych itp. (Zamawiający jest w posiadaniu mapy zasadniczej w skali 1:1000 z dnia 02.01.2018 w wersji papierowej i elektronicznej, którą udostępni Wykonawcy) c) Opracowanie mapy do celów projektowych w zakresie S+U+E, d) Uzyskanie zezwolenia na wycinkę drzew lub krzewów w przypadkach kolizji ww. z projektowanym torem rowerowym (koszty ewentualnej wycinki drzew, nasadzeń zastępczych itp. leżą w gestii Wykonawcy) e) Przed złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt budowlany /koncepcja projektu budowlanego/ wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysem wykonania robót budowlanych wraz z zestawieniem elementów urządzeń f) Opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami technicznymi, ekspertyzami i badaniami technicznymi wraz z pokryciem ich kosztów w tym: • Projekt budowlany dla celów uzyskania pozwolenia na budowę, ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym + 4 egz. dla Zamawiającego • Projekt wykonawczy szczegółowy dla celów realizacji prac, ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy + 4 egz. dla Zamawiającego • przedmiar robót, kosztorys uproszczony (zawierający wycenę elementów scalonych) i szczegółowe specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót – 4 egz. dla Zamawiającego. • pozostała dokumentacja, której potrzeba opracowania ujawni się w trakcie prac projektowych lub realizacji (np. badania gruntowo – wodne) – 4 egz. Dla Zamawiającego Dokumentacja projektowa jw. winna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno użytkowym i pozostałymi dokumentami Zamawiającego m.in. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów, a roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Dokumentację projektową w ilości jw. należy opracować w wersji papierowej w formacie oraz dodatkowo w wersji elektronicznej w formacie *PDF oraz w formacie *DWG na płycie CD. g) Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym h) Sporządzenie planu BIOZ oraz przyjęcie od Zamawiającego placu budowy i) Zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej j) Zapewnienie kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane. k) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie budowy toru rowerowego „Pumptrack”, dostawy i zabudowania elementów małej architektury, przebudowy infrastruktury w miejscu planowanej inwestycji, wykonania wycinki i utylizacji drzew wraz z pokryciem kosztów tych robót (opłaty tytułem wycinki drzew naliczonej decyzją administracyjną leżą w gestii Wykonawcy) l) Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń. m) Prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów badań i sprawdzeń. n) Przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumentację z pomiarami geodezyjnymi oraz operatem zawierającym zestawienie m.in. atestów zabudowanych materiałów, obiektów i urządzeń, itp. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku polskim. o) Dokonanie zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zakończenia budowy w organie nadzoru budowlanego (wraz z uzyskaniem decyzji przekazania obiektu do użytkowania w przypadkach koniecznych) zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. p) Opracowanie instrukcji zasad korzystania z obiektu i prawidłowej eksploatacji. q) Wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno użytkowego, uzgodnień opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i przepisów dot. budowy i eksploatacji torów rowerowych typu „Pumptrack”. Niniejszy program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia tj. toru rowerowego „Pumptrack”. Całość inwestycji swoim zakresem obejmuje tor rowerowy typu „Pumptrack” wraz z elementami małej architektury w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Celem przedsięwzięcia jest rozszerzenie infrastruktury wypoczynku i rekreacji w zakresie innowacyjnej infrastruktury rowerowej wpływającej na powiększenie walorów turystyczno rekreacyjnych Gminy Mikołów. 3.Szczegółowy zakres zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. 4.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 5. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 6.Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 7.Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00PLN (słownie: pięćtysięcyzłotych00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach