Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa infrastruktury sieci szerokopasmowej, dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz szkolenie Beneficjentów w ramach projektu pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Brok realizowanego zgodnie z umową nr POIG.08.03.00-14-497.13

Gmina Brok ogłasza przetarg

  • Adres: 07-306 Brok, Plac Kościelny 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7457554, 7457587 , fax. 029 7457554
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brok
    Plac Kościelny 6 6
    07-306 Brok, woj. mazowieckie
    tel. 029 7457554, 7457587, fax. 029 7457554
    REGON: 55066793600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa infrastruktury sieci szerokopasmowej, dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz szkolenie Beneficjentów w ramach projektu pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Brok realizowanego zgodnie z umową nr POIG.08.03.00-14-497.13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest projekt i budowa sieci szerokopasmowej na terenie Gminy Brok, w tym między innymi: 1) Zadanie nr 1 - Przygotowanie dokumentacji projektowej, wykonawczej, pozwoleniowej oraz budowa infrastruktury teletechnicznej, bezpośrednio związanej z udostępnieniem Internetu (sieci szerokopasmowej) wraz z przeprowadzeniem wymaganych testów i badań funkcjonowania infrastruktury, przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem Zamawiającemu przedmiotu prac w użytkowanie (budowa I uruchomienie sieci szerokopasmowej). 2) Zadanie nr 2 - Dostawa sprzętu komputerowego (zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych) w ilości: 52 szt. zestawów komputerowych oraz 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla JUP podległych Zamawiającemu, 80 szt. zestawów komputerowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu wraz z ich instalacją i konfiguracją. 3) Zadanie nr 3 - Przeprowadzenie szkoleń dla 200 Beneficjentów Ostatecznych. 4) Zadanie nr 4 - Przyłączenie do Internetu oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu klasy operatorskiej, świadczenie usług serwisowych tj. administrowanie i zarządzanie wybudowaną infrastrukturą do dnia 31.12.2015 roku, w tym ponoszenie opłat licencyjnych do UKE. 5) Zadanie nr 5 - Aktualizacja parametrów technicznych sprzętu i oprogramowania dla sprzętu komputerowego zakupionego dla JUP oraz BO. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych. Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie z dokumentami wymienionymi powyżej stanowiącymi załączniki do niej. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w PFU w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. 3. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. 4. Komputery oraz pozostałe urządzenia i sprzęt muszą być fabrycznie nowe. 5. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. 6. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 7. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym i antywirusowym u beneficjenta końcowego (pod wskazanym adresem przez Zamawiającego) tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96, poz. 620) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 19 8923 1018 0200 0101 2002 0010 prowadzony w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej Oddz. Brok, z dopiskiem: Wadium - Oznaczenie sprawy: 271.2.14 . 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-5), należy złożyć wraz z ofertą, w odrębnej kopercie oznaczonej WADIUM Oznaczenie sprawy: 271.2.14. 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach