Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach „Maluch+”

GMINA WIELICZKA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2024-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIELICZKA
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 351555364
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach „Maluch+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn.: „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach ‘’Maluch +’’.2. Zadanie realizowane jest w związku z uczestniczeniem w realizacji projektu FERS współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027. 3. Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na calu prawidłowe, zgodne z przepisami prawa, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Koncepcji Architektonicznej i innymi dokumentami stanowiącymi załącznik do SWZ, zaprojektowanie i wykonanie przedmiotu Zamówienia. 4. Celem budowy jest utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat trzech w gminie Wieliczka. Projektowana inwestycja polega na budowie dwukondygnacyjnego budynku żłobka wraz z infrastrukturą techniczną i terenem rekreacyjnym (plac zabaw dla dzieci), usytuowanego na działce nr ew. 247/7 w miejscowości Grabówki, gm. Wieliczka. Projektuje się budynek w zabudowie wolnostojącej na regularnym rzucie złożonych prostokątów o wymiarach w osi 15,50 x 29,10 m i wysokości 10,30 m od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku do kalenicy dachu. Wejście do budynku od strony północnej z zadaszonego ganku. Kształt bryły projektowanego budynku horyzontalny. Dach budynku w podstawowej formie dwuspadowy w układzie osiowym, o nachyleniu głównych połaci dachowych w wielkości 35 stopni w części dach zielony. W budynku w poziomie parteru projektuje się dwie sale zabaw z zapleczem socjalnym, szatnie dla dzieci, pomieszczenia biurowo administracyjne, salę dla opieki pielęgniarskiej, ogólnodostępną ubikację dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze na środki czystości, klatkę schodową z windą dla niepełnosprawnych, pomieszczenia gastronomiczne dla cateringu z windą gastronomiczną, układ komunikacji poziomej i wiatrołap wejściowy. Na poziomie piętra (poddasza) projektuje się dwie sale zabaw dla dzieci z zapleczem socjalnym, salę dla logopedy, pomieszczenia socjalne dla personelu, pomieszczenia gastronomi catering (rozdzielnia), pomieszczenie techniczne pompy ciepła i elektryczne dla instalacji fotowoltaicznej, pomieszczenie gospodarcze, układ komunikacji poziomej i klatkę schodową z windą dostępną dla niepełnosprawnych. Budynek będzie wyposażony w podstawowe instalacje wewnętrzne, wod.-kan., centralnego ogrzewania z kotłem gazowym i pompą ciepła, instalacją gazową, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje elektryczne, fotowoltaiczne, monitoringu, system przywołań, wideodomofon i inne. Na terenie działki jako obiekty towarzyszące zabudowie projektuje się układ dojść i dojazdów z parkingami dla samochodów osobowych oraz dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Od strony południowej i północnej projektuje się tereny rekreacyjne, a w tym: ogród, plac zabaw dla dzieci oraz obiekty małej architektury takie jak ławki parkowe do siedzenia, drzewa i zieleń niska.Sposób zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną i cieplną – zgodnie z zapisami PFU.Sposób odprowadzenia ścieków i gospodarka odpadami – zgodnie z zapisami PFU.Teren inwestycji ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej, jaką jest droga powiatowa. Dojazd do przedmiotowej działki bezpośrednio z drogi powiatowej poprzez projektowany zjazd publiczny. Zatoka autobusowa w pasie drogowym kolidująca z projektowanym zjazdem do działki żłobka projektowana jest do przebudowy i przesunięcia w kierunku północnym. Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy i elementy małej architektury zgodnie z opisem wyposażenia placu zabaw, które stanowią załącznik do SWZ.Uwaga. W zakres zamówienia nie wchodzi dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń żłobka. Dostawa wyposażenia ruchomego będzie przedmiotem odrębnego postępowania, a opis wyposażenia ruchomego załączony do SWZ ma charakter pomocniczy.Dane techniczne projektowanej budowy:Powierzchnia zabudowy: 411,90 m2Powierzchnia użytkowa: 624,80 m2w tym: parter 330,00 m2piętro (poddasze) 294,80 m2Kubatura budynku: 3 312,00 m2Wysokość budynku wg. mpzp 10,30 m Obiekty kubaturowe i terenowe zagospodarowania terenu:Powierzchnia terenu inwestycji (pow. działki w MN) 2 435,00 m2Powierzchnia zabudowy - projektowany budynek żłobka: 411,90 m2Dojazdy i dojścia wewnętrzne: 237,00 m2Parking dla samochodów osobowych: 105,50 m2Powierzchnia zainwestowania: 754,40 m2 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:Podane wielkości w zakresie powierzchni użytkowych, powierzchni zabudowy, kubatury, powierzchni pomieszczeń, powierzchni obiektów terenowych są orientacyjne, a Zamawiający dopuszcza odchylenie od wskazanych wskaźników i danych technicznych w wielkości +/- 5% pod warunkiem, że spełniają wymogi przepisów, norm oraz zapisów mpzp Miasta i Gminy Wieliczka-obszar B.Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia, a w szczególności następującego rodzaju czynności oraz roboty: 1) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót; 2) W dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia; 3) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowę; 4) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy; 5) Oznakowanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy oraz montaż tablicy zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane; 6) Doprowadzenie mediów dla potrzeb budowy i ponoszenie kosztów ich zużycia; 7) Ubezpieczenie budowy (o którym mowa w pkt 3.14.7 SWZ; 8) Pozyskanie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia; 9) Wykonanie pomiarów i badań; 10) Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1:500; 11) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów; 12) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków zasilania w media dla projektowanych obiektów, 13) Sporządzenie wszystkich dokumentów koniecznych dla rozpoczęcia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami (dokumentów dla zgłoszenia robót, projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane – tekst jedn. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.), w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, zgód, uzgodnień, opinii, decyzji, a także zgłoszenie robót w imieniu Zamawiającego do właściwego organu i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia (dla robót niewymagających pozwolenia na budowę), wystąpienie do właściwego organu w imieniu Zamawiającego i uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę (dla robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę) wraz z opłatami za te uzgodnienia; 14) Sporządzenie Koncepcji Architektonicznej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, 15) Sporządzenie kompletnego projektu budowlanego (projekt zagospodarowania terenu (dalej PZT), projekt architektoniczno- budowlany i projekt techniczny wielobranżowy) oraz kompletnych projektów wykonawczych wielobranżowych wraz z wizualizacją i kolorystyką, w tym także projekt aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem wyposażenia z podziałem na stałe i ruchome elementy, technologie pomieszczeń, w których będą urządzenia elektroniczne i związane z wyposażeniem pomieszczenia gastronomi catering (rozdzielnia); 16) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót i wyposażenia w urządzenia ruchome i stałe oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 17) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru; 18) Sporządzenie instrukcji BHP i p.poż.; 19) Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ; 20) Dostarczenie Świadectwa charakterystyki energetycznej budynku sporządzonego przez uprawnioną osobę zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.2024 r. o charakterystycznej energetycznej budynków (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 101); 21) Wykonanie i umieszczenie w miejscu robót tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, zgodnie ze wzorem tablicy określonym w wytycznych Programu. Tablica wymaga akceptacji Zamawiającego; 22) Organizacja i utrzymanie zaplecza Wykonawcy, sali narad, placów składowych, wraz z wykonaniem koniecznych przyłączy i dojazdów, a także ich usunięcie po zakończeniu robót budowlanych; 23) Dostawa materiałów i urządzeń na teren budowy; 24) Wykonanie robót budowlanych na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowę, w sposób zgodny z: dokumentacją projektową Wykonawcy zatwierdzoną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, SWZ i załączonymi do niego dokumentami oraz poleceniami Inspektora Nadzoru; 25) Obsługa geodezyjna robót, w tym sporządzenie operatów, inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjno – kartograficznej i przekazanie jej do właściwego ośrodka;26) Nadzór autorski projektantów wraz z wydaniem nadzoru autorskiego;Uwaga. z uwagi na ograniczenia techniczne formularza (limit znaków) , pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 3 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach