Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK w Białymstoku Terenowy Oddział w Hajnówce w technologii modułowej ZP/PN-15/15

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 085 7447133
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 23
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133
    REGON: 00029382900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK w Białymstoku Terenowy Oddział w Hajnówce w technologii modułowej ZP/PN-15/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku Terenowy Oddział w Hajnówce na nieruchomości o numerze geodezyjnym 3370 przy ul. Lipowej.
    2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w technologii modułowej, w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu o załączony Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
    3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
    3.1 wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:
    1) przedprojektowej koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej:
    a) zagospodarowania posesji: posadowienia budynku, ciągów pieszo-jezdnych, miejsc parkingowych, powierzchni manewrowych, usytuowania rezerwowego źródła zasilania, miejsc składowania odpadów komunalnych, ogrodzenia, nasadzeń i usunięcia istniejących obiektów zielonych, ze wskazaniem procentowego udziału w/w elementów w całej powierzchni,
    b) architektoniczno-funkcjonalnej wnętrza budynku,
    c) wizualizacji aranżacji, wystroju wnętrz strefy otwartej - rejestracja, sala pobierania krwi, poczekalnia, pracownia laboratoryjna, gabinet lekarski,
    d) wizualizacji 4 elewacji w kolorze, w tym reklamowego oznakowania budynku logo i nazwy Zamawiającego oraz nazwy oddziału.
    Wykonawca przedstawi co najmniej po jednej koncepcji i wizualizacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do co najmniej dwóch fal poprawek dla każdej z koncepcji i wizualizacji;
    2) projektu technologii medycznej zatwierdzonego przez rzeczoznawcę ds. sanitarno-higienicznych,
    3) projektu budowlanego do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę,
    4) projektu architektury i konstrukcji budynku,
    5) branżowych projektów wykonawczych wszystkich instalacji wewnętrznych, zewnętrznych i podłączeń do niezbędnych mediów, instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, zasilania rezerwowego, instalacji odgromowej, instalacji przyzywowych, teletechnicznych i pozostałych instalacji określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym, wraz z zaprojektowaniem właściwych urządzeń, w tym urządzeń dla wymiennikowni ciepła, elektroenergetycznych i teletechnicznych,
    6) projektu przełożenia podziemnych instalacji, kolidujących z projektowaną inwestycją wraz z uzgodnieniami gestorów mediów,
    7) projektu wystroju i aranżacji wnętrz dla całego budynku, z uwzględnieniem wszystkich materiałów wykończeniowych i kolorystyki,
    8) projektu zagospodarowania terenu wokół budynku, w tym ciągów pieszo-jezdnych, miejsc parkingowych, powierzchni manewrowych, posadowienia agregatu prądotwórczego, miejsca składowania odpadów komunalnych, elementów terenów zielonych (wycinki i nasadzeń), ogrodzenia posesji,
    9) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż,
    10) przedmiarów robót dla wszystkich branż,
    11) kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach.
    3.2 uzyskanie decyzji administracyjnej wymaganej prawem - pozwolenia na budowę, w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego;
    3.3 realizacja całej inwestycji wraz z podłączeniem do wszystkich niezbędnych mediów (wod.-kan., energii elektrycznej, ciepła systemowego i cwu, infrastruktury teletechnicznej - Internet, telefonia stacjonarna, kontrola dostępu, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, instalacja odgromowa, itp.), z dostawą niezbędnych urządzeń, z robotami wykończeniowymi, zagospodarowaniem terenu, zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową i uporządkowaniem terenu wokół budynku;
    3.4 kompleksowa współpraca z gestorami sieci w sprawie przyłączenia budynku do zewnętrznych sieci zasilających w media oraz z instytucjami, na których terenie te sieci i/lub urządzenia są zlokalizowane;
    3.5 koordynacja wszystkich uzgodnień i wykonawstwa instalacji zarezerwowanych dla gestorów mediów;
    3.6 dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego;
    3.7 obsługa geodezyjna i geotechniczna inwestycji;
    3.8 pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji;
    3.9 pełnienie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez kierownika/-ów robót o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych;
    3.10 zgłoszenie i uzyskanie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego pozytywnej decyzji administracyjnej dopuszczającej budynek do użytkowania, w tym prowadzenie uzgodnień i dopełnienie odbiorów branżowych przez odpowiednie władze i gestorów mediów;
    3.11 przekazanie inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą, decyzjami administracyjnymi, aktualną mapą geodezyjną, świadectwem efektywności energii elektrycznej budynku, kartami gwarancyjnymi (budynku i urządzeń), atestami i aprobatami technicznymi, wynikami testów i sprawności wykonanych instalacji i urządzeń, instrukcjami obsługi i eksploatacji, itp. dokumentami.
    4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
    2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    3) gwarancjach bankowych,
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).
    4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP/PN-15/15. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2) - 5), oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą.
    6. Zamawiający żądać będzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zrealizowania zamówienia w zakresie do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach