Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 085 7447133
- Data zamieszczenia: 2015-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 23
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133
REGON: 00029382900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK w Białymstoku Terenowy Oddział w Hajnówce w technologii modułowej ZP/PN-15/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku Terenowy Oddział w Hajnówce na nieruchomości o numerze geodezyjnym 3370 przy ul. Lipowej.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w technologii modułowej, w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu o załączony Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
3.1 wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:
1) przedprojektowej koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej:
a) zagospodarowania posesji: posadowienia budynku, ciągów pieszo-jezdnych, miejsc parkingowych, powierzchni manewrowych, usytuowania rezerwowego źródła zasilania, miejsc składowania odpadów komunalnych, ogrodzenia, nasadzeń i usunięcia istniejących obiektów zielonych, ze wskazaniem procentowego udziału w/w elementów w całej powierzchni,
b) architektoniczno-funkcjonalnej wnętrza budynku,
c) wizualizacji aranżacji, wystroju wnętrz strefy otwartej - rejestracja, sala pobierania krwi, poczekalnia, pracownia laboratoryjna, gabinet lekarski,
d) wizualizacji 4 elewacji w kolorze, w tym reklamowego oznakowania budynku logo i nazwy Zamawiającego oraz nazwy oddziału.
Wykonawca przedstawi co najmniej po jednej koncepcji i wizualizacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do co najmniej dwóch fal poprawek dla każdej z koncepcji i wizualizacji;
2) projektu technologii medycznej zatwierdzonego przez rzeczoznawcę ds. sanitarno-higienicznych,
3) projektu budowlanego do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę,
4) projektu architektury i konstrukcji budynku,
5) branżowych projektów wykonawczych wszystkich instalacji wewnętrznych, zewnętrznych i podłączeń do niezbędnych mediów, instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, zasilania rezerwowego, instalacji odgromowej, instalacji przyzywowych, teletechnicznych i pozostałych instalacji określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym, wraz z zaprojektowaniem właściwych urządzeń, w tym urządzeń dla wymiennikowni ciepła, elektroenergetycznych i teletechnicznych,
6) projektu przełożenia podziemnych instalacji, kolidujących z projektowaną inwestycją wraz z uzgodnieniami gestorów mediów,
7) projektu wystroju i aranżacji wnętrz dla całego budynku, z uwzględnieniem wszystkich materiałów wykończeniowych i kolorystyki,
8) projektu zagospodarowania terenu wokół budynku, w tym ciągów pieszo-jezdnych, miejsc parkingowych, powierzchni manewrowych, posadowienia agregatu prądotwórczego, miejsca składowania odpadów komunalnych, elementów terenów zielonych (wycinki i nasadzeń), ogrodzenia posesji,
9) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż,
10) przedmiarów robót dla wszystkich branż,
11) kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach.
3.2 uzyskanie decyzji administracyjnej wymaganej prawem - pozwolenia na budowę, w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego;
3.3 realizacja całej inwestycji wraz z podłączeniem do wszystkich niezbędnych mediów (wod.-kan., energii elektrycznej, ciepła systemowego i cwu, infrastruktury teletechnicznej - Internet, telefonia stacjonarna, kontrola dostępu, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, instalacja odgromowa, itp.), z dostawą niezbędnych urządzeń, z robotami wykończeniowymi, zagospodarowaniem terenu, zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową i uporządkowaniem terenu wokół budynku;
3.4 kompleksowa współpraca z gestorami sieci w sprawie przyłączenia budynku do zewnętrznych sieci zasilających w media oraz z instytucjami, na których terenie te sieci i/lub urządzenia są zlokalizowane;
3.5 koordynacja wszystkich uzgodnień i wykonawstwa instalacji zarezerwowanych dla gestorów mediów;
3.6 dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego;
3.7 obsługa geodezyjna i geotechniczna inwestycji;
3.8 pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji;
3.9 pełnienie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez kierownika/-ów robót o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych;
3.10 zgłoszenie i uzyskanie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego pozytywnej decyzji administracyjnej dopuszczającej budynek do użytkowania, w tym prowadzenie uzgodnień i dopełnienie odbiorów branżowych przez odpowiednie władze i gestorów mediów;
3.11 przekazanie inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą, decyzjami administracyjnymi, aktualną mapą geodezyjną, świadectwem efektywności energii elektrycznej budynku, kartami gwarancyjnymi (budynku i urządzeń), atestami i aprobatami technicznymi, wynikami testów i sprawności wykonanych instalacji i urządzeń, instrukcjami obsługi i eksploatacji, itp. dokumentami.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP/PN-15/15. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2) - 5), oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą.
6. Zamawiający żądać będzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zrealizowania zamówienia w zakresie do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26