Przetargi.pl
Zaprojektowane i wykonanie remontu niecki basenowej wraz z remontem technologii uzdatniania wody w basenie przyszkolnym w gimnazjum nr 13 w Katowicach - etap I

Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Jerzego Wagnera ogłasza przetarg

  • Adres: 40-358 Katowice, ul. Brynicy 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 256 98 87 , fax. 32 256 98 87
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 13 im. Huberta Jerzego Wagnera
    ul. Brynicy 7 7
    40-358 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 256 98 87, fax. 32 256 98 87
    REGON: 27655408400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.g13go.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowane i wykonanie remontu niecki basenowej wraz z remontem technologii uzdatniania wody w basenie przyszkolnym w gimnazjum nr 13 w Katowicach - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, programem funkcjonalno - użytkowym i koncepcją a także uzyskane niezbędnych decyzji, opinii oraz wykonanie robót budowlanych w pełnym zakresie oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeni do użytku obiektu po przebudowie w tym: Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o PFU: A) Opracowanie projektu wykonawczego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. B) Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Przygotowanie wszelkich dokumentów do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą włącznie. Pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres prowadzenia robót budowlano - montażowych do odbioru do użytkowania przez autorów dokumentacji projektowej. Charakterystyczne parametry określające istniejący obiekt, Przeznaczenie budynku - użyteczność publiczna Podpiwniczenie basenu - pełne Długość hali basenu sportowego - ok 20,5 m, Szerokość hali basenu sportowego - ok 12 m, Wysokość zmienna hali - ok 4 m, Konstrukcja niecki - żelbetowa, monolityczna, w rzucie prostokątna o wymiarach: 12,5x7 m Powierzchnia lustra wody: ok 88 m2, Głębokość zmienna w basenie: od 1,20m do 1,4 m, Ściany niecki o grubości ok 30cm Zamawiający przewiduje wprowadzenie etapowania realizacji: Etap 1. Wykonanie uszczelnienia pomiędzy otworami w kształtkach przelewowych a rurami spustowymi odprowadzającymi wodę. Przewiduje się wykonanie poszerzenia istniejących otworów w kształtkach przelewowych do średnicy około 150mm oraz wyprawienie żywicami epoksydowymi całych przestrzeni pomiędzy rurą spustową a kształtką przelewową. Etap 2. Wykonanie prawidłowej dylatacji pomiędzy plażą basenu i niecką oraz wprowadzenie elementu konstrukcji pomiędzy kształtką przelewową a plażą. Wykonanie brakującego elementu konstrukcyjnego przewiduje się w dwóch wariantach: Wariant 1 w postaci żelbetowego wieńca na skraju plaży, Wariant 2 w postaci stalowego profilu, Etap ten będzie realizowany w przypadku gdy wykonanie etapu nr 1 nie przyniesie oczekiwanych rezultatów w postaci całkowitego wyeliminowania przecieków - decyzje podejmie Zamawiający. Etap drugi polegał będzie w szczególności na wykonaniu następujących prac: Demontaż częściowy płytek na ścianach basenu poniżej kształtki przelewu (w wymaganej niezbędnej do prawidłowej instalacji kształtki ilości), Demontaż częściowy płytek na plaży (w wymaganej niezbędnej do prawidłowej instalacji i wykonania elementu konstrukcji w zależności od wybranego wariantu), Montażu profilu ze stali nierdzewnej za kształtką przelewową (wariant 2) lub wykonanie konstrukcji żelbetowej (wariant 1) - podobnie do pierwotnej dokumentacji. Wykonaniu nowych uszczelnień powłokowych - powierzchniowych, ciągłych pod wykładziny ceramiczne z zachowaniem ciągłości na profilu nierdzewnym. Odtworzenie dylatacji, Montażu nowych okładzin ceramicznych usuniętych w miejscach ingerencji oraz kształtek przelewowych. Realizacja tego etapu zapewni szczelność konstrukcji niecki basenu i rynny przelewowej lecz trzeba się liczyć że w konsekwencji tego zostaną osuszone istniejące warstwy w plaży basenu co spowoduje jej osiadanie i pękanie płytek w trudnych do określenia miejscach. Etap 3. Remont układu wszystkich warstw na stropie plaży. Etap ten powinien zostać wykonywany łącznie z etapem drugim. Takie rozwiązanie jest uzasadnione technicznie i ekonomicznie. W zależności do możliwości finansowych Zamawiający podejmie decyzje co do połączenia tych etapów realizacji w jeden. Etap 3 może być również realizowany odrębnie w następującym zakresie: Usunięcie wszystkich warstwy na stropie konstrukcyjnym plaży basenowej - wokół niecki basenu łącznie z instalacją ogrzewania podłogowego. Wykonanie na istniejącej płycie stropu żelbetowego warstwy wyrównującej z betonu o minimalnej grubości 5cm. Wykonanie izolacji termicznej z warstwy styropianu 8cm grubości, Ułożenie orurowania nowej instalacji ogrzewania podłogowego na specjalnej macie uszczelniającej (izolacyjnej) wraz z mechanicznym zamocowaniem, Wykonanie warstwy szlichty cementowej gr 5-7cm ze spadkiem, Wykonanie izolacji podposadzkowej przeciwwodnej pod płytkowej. Ułożenie nowych wykładzin antypoślizgowych płytek plaży z zachowaniem właściwej dylatacji i specjalnych fug. Etap 4. Zabezpieczenie oraz remont konstrukcji żelbetowych w piwnicach. W tym zakresie należy oczyścić i zabezpieczyć odkryte zbrojenia, uzupełnić ubytki betonu oraz warstw natryskowych a także zrealizować inne zalecenia określone we wcześniejszych ekspertyzach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 PLN, (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, od dnia składania ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. Bank PKO BP SA nr 89 1020 2313 0000 3002 0515 6361 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć w Gimnazjum Nr 13 w Katowicach, ul. Brynicy 7, 40-358 Katowice (parter - sekretariat) Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ ubezpieczeniowe: 1) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp., 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego, Dyrektor Gimnazjum Nr 13 w Katowicach z siedzibą ul. Brynicy 7, 40-358 Katowice 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/ poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawie z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zm.): 1) zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp., 2) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa a art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.g13go.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach