Przetargi.pl
Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta i gminy Goleniów. Kontrakt III - Budowa sieci sanitarnej w os. /Rybacka/etap II, przebudowa oraz renowacja kanalizacji /ul. Sportowa, Orzeszkowej, Akacjowa, Wojska Polskiego, Puławskiego

Goleniowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, uI. Brygady Legionów 18A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 881 23 28 , fax. 0-91 881 23 35
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Goleniowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o.
    uI. Brygady Legionów 18A 18A
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 881 23 28, fax. 0-91 881 23 35
    REGON: 32042088100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta i gminy Goleniów. Kontrakt III - Budowa sieci sanitarnej w os. /Rybacka/etap II, przebudowa oraz renowacja kanalizacji /ul. Sportowa, Orzeszkowej, Akacjowa, Wojska Polskiego, Puławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) budowę kanalizacji sanitarnej w osiedlu /Rybacka/ w ilości: - kanalizacja sanitarna ? 160 PCV- w ilości ok. 705 m, - kanalizacja sanitarna ? 200 PCV- w ilości ok. 2251m - kanalizacja sanitarna PE 90 w ilości ok. 503m, - kanalizacja sanitarna PE 110 w ilości ok. 310 m b) przebudowę oraz renowację kanalizacji w n/w ulicach na terenie miasta Goleniów: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ul. Sportowa, ul. Orzeszkowa, ul. Akacjowa: - kanalizacja sanitarna PCV ? 250 w ilości ok. 412 m, PCV ? 300 w ilości ok. 271m, - odtworzenie nawierzchni: ul. Orzeszkowa w ilości ok. 969 m2, ul. Akacjowa w ilości ok. 2357 m2, ul. Sportowa w ilości ok. 2160 m2 b) ul. Wojska Polskiego, ul. Puławskiego: - renowacja istniejących kanałów metodą bezwykopową z zastosowaniem wykładziny CIPP: ul. Wojska Polskiego w ilości ok. 778 m (przekrój kanału ? 300), ul. Puławskiego w ilości ok. 249 m (przekrój kanału ? 300),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 64.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO I Oddział Goleniów, ul. Konstytucji 3-go Maja, 72-100 Goleniów, Nr konta: 23124038391111001020159457 do dnia 20.08.2009r. do godziny Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w: kasie Goleniowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. I Brygady Legionów 18a, 72-100 Goleniów do dnia 20.08.2009 r. do godz. 10:45 pokój 1
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1w/w ustawy, a więc: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału tecznicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu /jeżeli dotyczy/: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalność lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich/, b/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich/, c/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich/, d/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy Wykonawców, którzy posiadają status podmiotu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary /Dz.U. Nr 97, poz. 1661 z późn. zm./ /w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich/, e/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych /w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich/. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki i przedłożyć następujące dokumenty /w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie/: a/ wykazać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie modernizacji sieci kanalizacji sanitarnej o długości łącznej niemniejszej niż 2,0 km i o wartości robót nie mniejszej niż 2.000.000 PLN brutto dla każdego zamówienia. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej .W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b/ posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat /licząc od dnia wszczęcia postępowania/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, c/ posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat /od dnia wszczęcia postępowania/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 4 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego, d/ wskazać osoby którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: 1. Kierownik Budowy, który posiada następujące kwalifikacje: - łącznie co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat doświadczenia /licząc od dnia uzyskania uprawnień/ na stanowisku kierownika budowy, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej o długości łącznej nie mniejszej niż 2,0 km i wartości robót budowlanych co najmniej 1.000.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanym lub budowy sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzona stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 2. Kierownik Robót Sanitarnych , który posiada następujące kwalifikacje: - łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia /licząc od dnia uzyskania uprawnień/ na stanowisku kierownika robót sanitarnych, w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych nad realizacją co najmniej jednej budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej o długości łącznej nie mniejszej niż 2 km i wartości robót budowlanych co najmniej 1.000.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzona stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, W przypadku, gdy Wykonawca wskaże do realizacji zamówienia Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej, Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych przez tą samą osobę. 3. Kierownik Robót Elektrycznych, który posiada następujące kwalifikacje: - łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia /licząc od dnia uzyskania uprawnień/ na stanowisku kierownika robót elektrycznych nad realizacją co najmniej jednej budowy lub przebudowy przepompowni ścieków i wartości robót budowlanych co najmniej 100.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych, - przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzona stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4. Przedstawiciel Wykonawcy - Kierownik Kontraktu /jedna osoba/, który posiada następujące kwalifikacje: - pełnienie funkcji Przedstawiciela Wykonawcy, Kierownika Kontraktu lub Kierownika Budowy nad realizacją co najmniej jednej budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej o długości łącznej nie mniejszej niż 2 km i wartości robót budowlanych co najmniej 1.000.000 PLN brutto, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób. e/ dokumenty stwierdzające, że wskazane w pkt 2.d/ osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla wymienionych w pkt. 2.d/ należy załączyć ważne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, za którą poszczególni Kierownicy budowy i Kierownicy robót są odpowiedzialni i aktualny dokument stwierdzający wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu f/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w /wykazie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.../ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełniać n/w warunki i przedłożyć następujące dokumenty /w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku/: a/ Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych średnioroczne przychody netto ze sprzedaży co najmniej wartości 2.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca /w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku/ zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do jego sporządzania inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b/ posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c/ posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1/ pkt. 1.a/, 1.b/ i 1.d/ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2/ pkt 1.c/ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 5. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1/a/ i b/ oraz 4.2/ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 4.1.c/, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1/ i 4.2/ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 5 znajdują odpowiednie zastosowanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gwik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach