Przetargi.pl
Zamówienie Nr: OZ-JW-271-120/I/2014/ z dnia 31.03.2014 r. DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK, RISOGRAFU I FAKSÓW

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6855060 , fax. 012 6451270
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
    ul. Wąwozowa 34 34
    31-752 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6855060, fax. 012 6451270
    REGON: 35712492600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie Nr: OZ-JW-271-120/I/2014/ z dnia 31.03.2014 r. DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, KSEROKOPIAREK, RISOGRAFU I FAKSÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, risografu i faksów oraz ich rozładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie - zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Materiały eksploatacyjne powinny być materiałami oryginalnymi - pochodzącymi od producenta danego urządzenia. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych o wydajności nie gorszej niż wskazane w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ, które nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Zamawiający wymaga, aby każde urządzenie było chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 4. W przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów wykonanych z nowych części, oryginalnie fabrycznie zapakowanych w sposób uniemożliwiający uszkodzenie, nie regenerowanych, nie reprodukowanych, ani z elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych, wolnych od wad technicznych, dobrej jakości, dopuszczonych do obrotu. 5. Nie dopuszcza się oferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych - nie zostaną one uznane za równoważne. W przypadku, gdy Wykonawca przedstawi w swojej ofercie materiały eksploatacyjne regenerowane, oferta taka zostanie odrzucona. 6. Wykonawca winien udowodnić wydajność materiałów równoważnych poprzez przedstawienie wyników testów wydajności, wykonanych w oparciu o następujące normy: - dla wkładów z tonerem kolorowym ISO/IEC 19798 - dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym ISO/IEC 19752. 7. Materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzenia oraz jakości wydruku. Po jego zainstalowaniu w urządzeniu na monitorze oraz w panelu kontrolnym urządzenia nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty. 8. W przypadku faksu CANON JX 500 dopuszcza się tylko tusz oryginalny. Stosowanie materiałów równoważnych powodowało ograniczenia jak w pkt 7. 9. Materiały równoważne winny być wytwarzane w systemie zarządzania jakością zgodną z wymogami normy ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 (lub równoważną). 10. Na potwierdzenie, iż oferowane materiały równoważne są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 lub równoważnymi normami jakościowymi. 11. Certyfikaty, o których mowa w pkt 10. muszą być złożone w języku polskim bądź przetłumaczone na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 12. Materiały eksploatacyjne równoważne mają być określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. 13. Oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne fabrycznie zapakowane z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie i nie noszące śladów użytkowania, zawierające co najmniej: - numer katalogowy produktu - nazwę i typ urządzenia kompatybilnego do którego są przeznaczone - symbol/nazwę producenta. 14. Termin przydatności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego 15. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. 16. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy urządzeń, gdy ich uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania równoważnych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ). Naprawa urządzeń wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia tego faktu Wykonawcy faksem lub mailem. Powyżej tego terminu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego urządzenia o niegorszych parametrach. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia, w tym wymianę bębna lub głowicy, uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia dokonującego naprawy wydaną na koszt Wykonawcy. 17. Większość urządzeń posiada aktualną gwarancję producenta. Jeżeli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków - Wykonawca złoży oświadczenie o treści jak w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 18. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych niezgodnych ze złożoną ofertą lub wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny lub wadliwy produkt na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia produktu zgodnego z wymogami w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji faksem lub mailem. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczając Kartę Przekazania Odpadów - niezbędne posiadanie zezwolenia uprawnionego organu do wystawiania w/w dokumentu. 20. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie następowała sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub mailem na koszt własny do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń.. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia do 15% wartości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w stosunku do złożonej Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy 22. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom lub Wykonawca poda nazwy (firmy) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - art. 36b. cyt. Ustawy. 23. Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 24. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby realizacja dostaw materiałów eksploatacyjnych następowała sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach