Przetargi.pl
Zamówienie na świadczenie usług sprzątania i czystości terenów zewnętrznych obiektów Sądu Rejonowego w Trzciance

SĄD REJONOWY W TRZCIANCE ogłasza przetarg

  • Adres: 64-980 Trzcianka, ul. Stanisława Staszica 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 352 89 85
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE
    ul. Stanisława Staszica 1
    64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie
    tel. 67 352 89 85
    REGON: 000324145
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na świadczenie usług sprzątania i czystości terenów zewnętrznych obiektów Sądu Rejonowego w Trzciance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest :a/ świadczenie usług sprzątania obiektów Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1 i 3; w tym:- zamiatanie, odkurzanie dywanów i podłóg oraz czyszczenie wycieraczek wykładzinowych, - mycie podłóg i schodów we wszystkich pomieszczeniach obydwu budynków Sądu (podłogi panelowe, płytki podłogowe i drewno), bez tworzenia smug na podłogach a w razie potrzeby doczyszczenia powierzchni, użycie w tym celu specjalistycznego sprzętu,- sprzątanie serwerowni i archiwum pod nadzorem pracownika sądu w godz. 14-15.30,- sprzątanie Sali Konferencyjnej, pokoju przesłuchań i pokoju technicznego przynajmniej jeden raz w tygodniu oraz po każdym odbywającym się tam szkoleniu bądź przesłuchaniu ( budynek ul. Staszica 3),- oczyszczanie z kurzu biurek, kontenerów biurowych, monitorów komputerowych, drukarek, stołów, stolików i innych odkrytych powierzchni,- przecieranie na wilgotno nóg krzeseł i stołów,- opróżnianie koszów na śmieci oraz niszczarek,- mycie parapetów,- mycie balustrad i poręczy schodowych,- mycie okien, ram okiennych i ościeżnic od zewnątrz i wewnątrz budynku przynajmniej 3 razy w roku,- mycie przeszklenia w biurze podawczym oraz drzwi szklanych ( budynek ul. Staszica 1 i 3) , ściany szklanej z drzwiami (budynek ul. Staszica 3) a także czyszczenie wszystkich ekranów ochronnych z pleksi,- mycie drzwi i futryn wewnętrznych co najmniej raz na miesiąc,- mycie kaloryferów przynajmniej raz na kwartał,- usuwanie pajęczyn,- sprzątanie całkowite łazienek, w tym kafli na ścianach, toalet, bidetów, zlewów i innych powierzchni,- mycie drzwi wejściowych w budynku ul. Staszica 1 i 3 oraz sprzątanie wejść głównych do obu budynków;b/ dostarczenie środków czystości do obu budynków, tj. m.in. mydła w płynie, białych ( białość co najmniej na poziomie 85%), dobrej jakości ręczników, które się nie rozpadają, nie pylą oraz nie wydzielają nieprzyjemnego zapachu w kontakcie z wodą, białego papieru toaletowego, gąbek i płynu do mycia naczyń, sprayów zapachowych i odświeżaczy, środków do dezynfekcji oraz innych nie wymienionych środków niezbędnych do utrzymania czystości w budynkach;c/ Sprzątanie i utrzymanie czystości terenu przyległego do budynków sądu, (terenów zewnętrznych budynków Sądu) ul. Staszica 1 i 3 – częstotliwość w zależności od potrzeb ( bez konieczności wzywania Wykonawcy w tym zakresie) , w tym:- koszenie trawników,- grabienie liści opadających z drzew,- przycinanie gałęzi i krzewów, usuwanie uschniętych pędów i gałęzi drzew i krzewów, - utrzymanie czystości parkingu, - opróżnienie zewnętrznych koszy na śmieci,- pielęgnacja zieleni przy budynku Sądu ul. Staszica 1 i 3 (podlewanie, odchwaszczanie, zbiór liści, innych suchych roślin oraz śmieci zalegających na kamieniach ozdobnych),- odśnieżanie dróg wjazdowych oraz wszystkich wejść do budynków Sądu wraz z usunięciem nadmiaru śniegu oraz błota pośniegowego, skuwanie lodu przed przyjściem i przyjazdem pracowników do Sądu;- posypywanie piaskiem i solą wejść i schodów do budynku oraz wjazdu na parking sądowy we wczesnych godzinach rannych przed przyjściem i przyjazdem pracowników do Sądu ;d/ sprzątanie pomieszczeń po pracach remontowych i konserwacyjnych (po ustaleniu szczegółów z Wykonawcą, także przed rozpoczęciem godzin pracy w Sądzie, w pomieszczeniach remontowanych),e/ inne czynności związane z utrzymaniem czystości i porządku w budynkach sądu typu odkażanie pomieszczeń często użytkowanych powierzchni: m.in. klamek, blatów, poręczy schodowych (środki nie uszkadzające drewnianych powierzchni) toalet, zlewów itp..f/ wykonywanie innych czynności porządkowych na zlecenie Dyrektora Sądu lub upoważnionego pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:6.480 zł(słownie: sześćtysięcyczterystaosiemdziesiątzłotych 00/100),2. Termin wniesienia wadium:a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania.b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączone do oferty.c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr:58 1130 1017 0021 1001 5990 0004z dopiskiem "wadium – postępowanie w sprawie zamówienia na świadczenie usług sprzątania i czystości terenów zewnętrznych obiektów Sądu Rejonowego w Trzciance”3 Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent spełni warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli przedstawi dokument potwierdzający prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem postępowania w ciągu co najmniej 3 lat.2. Wraz z ofertą oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postępowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego, wykroczeniowego lub sporu cywilnego szczególnie w zakresie zawartych umów z kontrahentami), w przypadku spółki oświadczenie winno dotyczyć wspólników lub członków zarządu ( w zależności od rodzaju spółki).3. Wraz z ofertą oferent jest zobowiązany przestawić zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.4. Oferent zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 umowy w przeciągu ostatnich 5 lat , których przedmiot jest tożsamy z przedmiotem postępowania , dla jednostek budżetowych lub komercyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach