Przetargi.pl
Zamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Nowosądeckiego oraz Jednostek Powiatu

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 41 41 600 , fax. +48 18 41 41 700
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    Jagiellońska 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. +48 18 41 41 600, fax. +48 18 41 41 700
    REGON: 491893180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Nowosądeckiego oraz Jednostek Powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272…...2017 Zamówienie na świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Nowosądeckiego oraz Jednostek Powiatu. 2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019r. usług ubezpieczenia, w zakresie: • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, • obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych • ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, • ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. • Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym „Zielona Karta”, • ubezpieczenie Auto-casco, • ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, • ubezpieczenie Assistance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 – Opis przedmiotu Zamówienia do SIWZ, stanowiącym integralną część SIWZ. 3) Informacja dotycząca przewidywanych wymagań Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp. 3.1.Zamawiający wymaga aby czynności administracyjne związane z wystawianiem umów ubezpieczenia oraz rozliczeniem płatności wykonywali pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 3.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a Pzp: a) Wykonawca obowiązany jest złożyć w formularzu ofertowym oświadczenie, że osoby wykonujące czynności o których mowa w powyższym zdaniu SIWZ będą wykonywali pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę b) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia, zaś wykonawca obowiązek przedstawić ją zamawiającemu w wyznaczonym terminie. 4. Informacja dotycząca przewidywanych wymagań Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust 4 i 5 ustawy Pzp. 1. Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): nie dotyczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Wykonawca powinien posiadać ważne zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej /tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1844, ze zmianami/ w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia, na który składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach