Przetargi.pl
Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych

Szpital Św. Leona sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, Szpitalna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8670427 , fax. 15 8670432
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Św. Leona sp. z o.o.
    Szpitalna 4
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8670427, fax. 15 8670432
    REGON: 26051970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szpital

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: SL.5/ZP/2019 Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych dla Szpitala Św. Leona w Opatowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.2. Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. • opis części zamówienia: 4 (pakiety) 2.3. Przedmiot zamówienia stanowią wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.). Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.4. Zamawiający wymaga, by termin ważności dostarczonego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy danej partii towaru. 2.5. Zamawiający wymaga, by na dostarczony sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz materiały opatrunkowe stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty dostawy danej partii towaru. 2.6. Miejsce realizacji zamówienia – dostaw: Szpital Św. Leona Sp. z o.o., ul. Szpitalna 4, 27-500 Opatów, powiat opatowski, województwo świętokrzyskie. 2.7. UWAGA: Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Z uwagi na specyfikę zamówienia, zamawiający nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zostały określone w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej. 6. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach