Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6855060 , fax. 012 6451270
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34 34
31-752 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6855060, fax. 012 6451270
REGON: 35712492600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zam . nr OZ-AKO- 271- 164/II/2009/Szkol./Gr. KASJER HANDLOWY Z FAKTUROWANIEM Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie 228 godzinnego szkolenia kompleksowego w zakresie przygotowania do wykonywania pracy na stanowisku kasjera z uwzględnieniem treningu interpersonalnego posługiwania się urządzeniami fiskalnymi oraz komunikatywnym językiem angielskim /nomenklatura zawodowa/ przez uczestników szkolenia dla łącznej liczby 10 osób - 1 grupa szkoleniowa w III kwartale 2009r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : A/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz.U nr 223/2007 poz 1655 / z póżniejszymi zmianami posiadają uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym i prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy posiadają pozwolenie na prowadzenie szkoleń w ramach wpisu do : ewidencji / rejestru działalności gospodarczej posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia B/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych C/ Wykonawcy zapewniający pracowników o odpowiednich kwalifikacjach do realizacji zamówienia Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą : spełnia /nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie ,iż spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ,oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2.aktualny odpis / ważność odpisu lub zaświadczenia o wpisie - 6 miesięcy/ , z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem 3.ważną umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy PZP ustanowić swojego pełnomocnika. 4.w przypadku Wykonawcy którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów ,o których mowa w pkt. 2 ,składa kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednika dokumentu lub dokumentów wystawione zgodnie z prawem kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę ,lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 5.Ponadto Wykonawca załączy do oferty : wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , oraz wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom. 6.oświadczenie o aktualnym wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy 7.oświadczenie o akceptacji załączonego do SIWZ wzoru umowy i zobowiązanie do jej podpisania w przypadku wygrania przetargu w terminie w SIWZ określonym Wykaz przeprowadzonych szkoleń grupowych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres działalności jest okresu prowadzenia działalności sporządzony według schematu : Przedmiot szkolenia , Termin szkolenia , Ilość uczestników , Zamawiający szkolenie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02