Przetargi.pl
Zakwaterowanie, wyżywienie, transport oraz usługi dodatkowe dla uczestników uroczystości w Izraelu w dniach 11- 15 marca 2018 roku.

Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych ogłasza przetarg

  • Adres: 00926 Warszawa, ul. Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6619019 , fax. 022 6619073
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
    ul. Wspólna 2/4
    00926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6619019, fax. 022 6619073
    REGON: 01205270800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kombatanci.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakwaterowanie, wyżywienie, transport oraz usługi dodatkowe dla uczestników uroczystości w Izraelu w dniach 11- 15 marca 2018 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania, wyżywienia, transportu oraz usług dodatkowych dla uczestników uroczystości w Izraelu w dniach 11- 15 marca 2018 roku. Delegacja w składzie 66 osób z Polski. 66-osobowa delegacja przybędzie samolotem specjalnym z Warszawy w dniu 11 marca 2018 r. na lotnisko w Tel-Awiwie (Port lotniczy Tel Awiw-Ben Gurion). Planowany odlot delegacji samolotem specjalnym w dniu 15 marca z lotniska w Tel-Awiwie (Port lotniczy Tel Awiw-Ben Gurion). 1. Transport w dniach 11-15 marca 2018 r. poprzez 2 autokary turystyczne, wysokopodłogowe, klimatyzowane, o pojemności od 36 do 50 osób, dla 66-osobowej delegacji - rok produkcji: nie starsze niż z 2012 r., z kierowcami znającymi, w stopniu komunikatywnym, j. angielski: 2. Zakwaterowanie Zakwaterowanie dla 66 osobowej delegacji w hotelach o kategoryzacji nie mniejszej niż 4 gwiazdki według wymogów kategoryzacji hoteli obowiązującej w Polsce. Hotele powinny posiadać podjazdy dla wózków inwalidzkich do recepcji hotelu. Zakwaterowanie w dniach: - 11/12 i 12/13 marca 2018 r. - noclegi w Tyberiadzie (dwie doby hotelowe). Zakwaterowanie w jednym hotelu w 25 pokojach dwuosobowych i 16 pokojach jednoosobowych. Każdy pokój dwuosobowy wyposażony w dwa oddzielne łóżka jednoosobowe. W cenie wszystkich pokoi śniadanie w formie międzynarodowego bufetu śniadaniowego. - 13/14 i 14/15 marca 2018 r. - noclegi w Jerozolimie(dwie doby hotelowe). Zakwaterowanie w 25 pokojach dwuosobowych i 16 pokojach jednoosobowych. Każdy pokój dwuosobowy wyposażony w dwa oddzielne łóżka jednoosobowe. W cenie wszystkich pokoi śniadanie w formie międzynarodowego bufetu śniadaniowego. Wszystkie pokoje w dniach klimatyzowane i wyposażone w: łazienkę (prysznic/wanna, WC), klimatyzację, telefon, TV-sat, zestaw do przygotowania kawy i herbaty, suszarki do włosów, radio, sejf i mini bar (płatny). 24-godzinna recepcja, windy, bankomat, restauracja główna, bezpłatny bezprzewodowy internet w recepcji hotelu. Na terenie hotelu parking. Zamawiający dopuszcza możliwość podzielenia delegacji na dwa hotele. W przypadku podziału delegacji na dwa hotele wykonawca zapewni hotele o tym samym standardzie dla obu części delegacji oraz podział delegacji w proporcjach w przybliżeniu 50/50. 3. Wyżywienie: Kolacje: W dniach 11, 12, 13, 14 marca 2018 r.: kolacja bufetowa dla 66 osób składająca się z bufetu zimnego, bufetu gorącego oraz bufetu ciast, deserów i owoców oraz wody gazowanej, wody niegazowanej, soków owocowych, kawy i wyboru herbat. Kolacje bufetowe w restauracjach hotelowych, w hotelach zakwaterowania dla 66 osób lub z wykorzystaniem pobliskiej infrastruktury gastronomicznej. Możliwość rozdzielenia delegacji zgodnie z zakwaterowaniem w przypadku bufetów kolacyjnych w hotelach zakwaterowania. Zaoferowana restauracja powinna być klimatyzowana. Obiady: Obiady serwowane w dniach 12, 13, 14 dla 66 osób, a w dniu 15 marca 2018 r. dla 80 osób. Obiady składające się z 3 dań, I i II danie oraz deser oraz napoje-kawa, herbata, soki, woda. I i II danie na ciepło. Zaoferowana restauracja powinna być klimatyzowana i udostępniona na wyłączność (na czas trwania obiadu w sytuacji spożywania obiadu poza hotelem zakwaterowania). Obsługa kelnerska winna spełniać wymóg estetycznego jednolitego ubioru. Obiady: a) w dniu 12 marca w restauracji w Banjas lub okolicy (brak możliwości rozdzielenia delegacji); b) w dniu 13 marca w restauracji w okolicach Latrun/lub na trasie pomiędzy Latrun a Jerozolimą (brak możliwości rozdzielenia delegacji); c) w dniu 14 marca w hotelu zakwaterowania w Jerozolimie lub w restauracji w Jerozolimie (brak możliwości rozdzielenia delegacji w przypadku restauracji poza hotelem); d) w dniu 15 marca w hotelu zakwaterowania w Jerozolimie lub w restauracji w Jerozolimie (brak możliwości rozdzielenia delegacji w przypadku restauracji poza hotelem). Inne usługi: 1. Zapewnienie biletów/innych opłat i uzgodnienie wstępu delegacji do miejsc zgodnie z programem; 2. Dostawa napojów chłodzących dla delegacji 66 osobowej – butelki o pojemności 0,5 l w ilości 2 litrów wody niegazowanej na osobę – 132 litry dziennie w dniach 12, 13, 14 marca oraz 1 litra wody niegazowanej na osobę - 66 litrów w dniach 11 i 15 marca 2018 r. Woda powinna się znajdować codziennie rano w lukach bagażowych pojazdów; 3. Zorganizowanie nagłośnienia w czasie obiadu w dniu 15.03.2018 r. Wykonawca powinien zapewnić minimum 2 mikrofony bezprzewodowe i dwa głośniki (o mocy wystarczającej do nagłośnienia sali wybranej przez wykonawcę) wraz z ciągłą obecnością na miejscu osoby do obsługi technicznej. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca oferując usługę wyżywienia poza obiektami hotelowymi winien dokonać wyboru lokalu gastronomicznego posiadającego podjazdy do restauracji dla wózków inwalidzkich, w tym toalet dostępnych dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2. Wykonawca zapewni stałą, całodobową opiekę rezydenta (opiekuna) z biegłą znajomością języków polskiego i angielskiego (mile widziany język hebrajski). 3. Koszt ubezpieczenia członków delegacji ponosi Zamawiający. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty wynikające z wykorzystania środków transportu (wyżywienie i zakwaterowanie kierowców, opłaty drogowe, opłaty parkingowe, zezwolenia na wjazd w teren z ograniczonym prawem ruchu autokarowego itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed terminem składania ofert w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa o numerze: 89 1010 1010 0050 4713 9120 0000 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych lub pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, co oznacza prowadzenie działalności regulowanej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2168 ze zm.). Wykonawca spełni powyższy warunek, gdy wykaże, że posiada uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1553 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach