Przetargi.pl
Zakup zestawu do całkowitej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza ogłasza przetarg

  • Adres: 62-872 Godziesze Małe, Wolica 113
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7612553 , fax. 062 7612507
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza
    Wolica 113 113
    62-872 Godziesze Małe, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7612553, fax. 062 7612507
    REGON: 00031475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zestawu do całkowitej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu do całkowitej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu, nowego, nieużywanego, rok produkcji 2009. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i zainstalowanie sprzętu o parametrach technicznych określonych szczegółowo w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca wraz z zestawem do całkowitej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu jest zobowiązany dostarczyć łącznie 4 (cztery) komplety czujników i akcesoriów do przeprowadzenia pomiarów dla dorosłych dla każdego stanowiska Dostarczony zestaw do całkowitej diagnostyki bezdechu obturacyjnego podczas snu powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) tzn., że przeprowadzono wymagane dla niego procedury oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz, że oznakowany jest znakiem CE. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć odpowiednie dokumenty poświadczające spełnienie tego wymogu. Oprogramowanie i głowica pomiarowa muszą być zgodne z rekomendacją Amerykańskiej Akademii Badań nad Snem w 2007r (CMS i American Academy of Sleep Medicine AASM). Zamawiający zastrzega sobie, iż całość zamówienia musi być zrealizowana przez jednego wykonawcę bez udziału podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają sie o wykonanie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty każdy z wykonawców załącza dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.6 siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331950003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie zwolnione jest z wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ustawie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Wykonawca na potwierdzenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, składa: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt a, b i e - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - pkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w podpkt. a, d, e powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca na potwierdzenie, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa: a. wykaz wykonanych zamówień w zakresie dostawy sprzętu do szpitali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, Wykonawca na potwierdzenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa: a. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości nie mniejszej niż wartość brutto przedmiotowego zamówienia. Wykonawca na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa: a. oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy - załącznik nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach