Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ogłasza przetarg
- Adres: 19200 Grajewo, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 272 36 13 , fax. 86 272 36 13
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
ul. Konstytucji 3 Maja 34
19200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 86 272 36 13, fax. 86 272 36 13
REGON: 45066682200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. szpital-grajewo.pl - tryb konserwacji
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup z dostawą materiałów opatrunkowych i obłożeń szpitalnych oraz wyrobów z włókniny i celulozy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i obłożeń szpitalnych oraz wyrobów z włókniny i celulozy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający szacunkowe ilości asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie składa się z jedenastu niepodzielych Pakietów /I-XI/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania-Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także odrębne oświadczenia z pkt 1) i 2) powyżej dla każdego z tych podmiotów. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenia z pkt 1) i 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców. d) Dokumenty wskazane w pkt a, b i c muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. e) W oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej Specyfikacji. 3) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego Informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 4) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 6) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, które zobowiązuje się potwierdzić dokumentami wymienionymi w ust. 4 niniejszego Rozdziału, na każde wezwanie Zamawiającego. 8) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku do terapii nerkozastępczej
Dodano: 2024-04-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-04 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego i Anestezjologii
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - powtórka.
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa implantów kręgosłupowych
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Noworodków i Wcześniaków z Pododdziałem Patologii Noworodka i Intensywnej Opieki
Dodano: 2023-06-07 - „Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych - uzupełnienie”
Dodano: 2023-04-19 - Dzierżawa 12 aparatów do hemodializy wraz z asortymentem jednorazowego użytku na potrzeby Stacji Dializ SP ZOZ w Łapach.
Dodano: 2023-03-28