Przetargi.pl
Zakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich wszczepiania ( Pakiety nr 1 - 15) : Pakiet nr 1 -Biodrowy stabilizator dynamiczny (DHS) do zespoleń bliższego końca kości udowej, Kłykciowy stabilizator dynamiczny (DCS) do zespoleń dalszego końca kości udowej, śruby stabilizujące do płytek DHS i DCS, gwóźdź śródszpikowy blokowany, gwóźdź typu GAMMA, wkręty blokujące do gwoździ; Pakiet nr 2 - Gwoździe Endera, grotowkręty Schanza, drut plastyczny do wiązania odłamów kostnych w rolce, podkładki do śrub, wkręty samogwintujące, gwoździe Rusha, gwoździe Steinmanna; Pakiet nr 3 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości promieniowej; Pakiet nr 4 -Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszego końca kości strzałkowej; Pakiet nr 5 -Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej; Pakiet nr 6 -Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości udowej; Pakiet nr 7 - Płytki kątowo-stabilne proste/wygięte, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów - średnica wkrętów blokowanych 5.0 mm; Pakiet nr 8 - Płytki kątowo-stabilne proste, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów - średnica wkrętów blokowanych 3.5 mm; Pakiet nr 9 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne hakowe do zespolenia złamań dalszej części obojczyka lub przemieszczeń stawu barkowo-obojczykowego; Pakiet nr 10 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań nasady bliższej kości ramiennej; Pakiet nr 11 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej- średnica wkrętów blokowanych 3.5 mm; Pakiet nr 12 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej- średnica wkrętów blokowanych 4,5 - 5,0mm; Pakiet nr 13 -Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości łokciowej; Pakiet nr 14 - Śruby typu Herberta; Pakiet nr 15 - Stabilizator zewnętrzny duży. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, i ilość zawiera - Załącznik do specyfikacji- FORMULARZ CENOWY ( Pakiety nr 1 - 15). 3) Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie dokumenty : deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych ( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r.), ewentualnie inne wymagane prawem dokumenty. Zamawiający w przypadku wygranego przetargu przed zawarciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oferowanych wyrobów. 4) W przypadku wątpliwości Zamawiający żądał będzie dostarczenia próbek w celu weryfikacji czy zaoferowane produkty odpowiadają wymogom Zamawiającego zawartym w SIWZ. Do oferty należy dołączyć strony katalogowe informujące o parametrach zaoferowanego produktu. 5) Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby. Wszystkie wyszczególnione pozycje są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych. Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. 6) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. 7) Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, możliwe jest dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach