Przetargi.pl
Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego, stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego, stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego, stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji, w ramach podmagazynu endoprotez stawu biodrowego, kolanowego u Zamawiającego - Pakiety nr 1 - 5 : Pakiet nr 1- Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego, Pakiet nr 2 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego, Pakiet nr 3 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego, Pakiet nr 4 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego, Pakiet nr 5 - Endoproteza stawu kolanowego cementowana dwukłykciowa. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, i ilość zawiera - Załącznik do specyfikacji- FORMULARZ CENOWY. 3) Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty : deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych ( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r, Dz. U. z 2010 nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami), a także wydanymi na podstawie niniejszej ustawy Rozporządzeniami wykonawczymi: a) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), b) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz.74), c) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE(Dz. U. 2010, Nr 186, poz. 1252). 4) Zamawiający wymaga dostarczenia referencji dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia podpisanych przez lekarzy bezpośrednich użytkowników proponowanego przedmiotu zamówienia. 5) Zamawiający w przypadku wygranego przetargu przed zawarciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oferowanych wyrobów. 6)Wykonawca dostarcza endoprotezy w TRAKT OPERACYJNY co zostanie potwierdzone pisemnym protokołem odbioru przez osobę odpowiedzialną za prowadzenie podmagazynu endoprotez. 7) Wykonawca powierza Zamawiającemu endoprotezy w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego. 8) Endoprotezy są własnością Wykonawcy do momentu zaimplantowania. 9) Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o wykorzystaniu protez poprzez przesłanie po zaimplantowaniu wypełnionej karty ewidencyjnej. 10) Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia asortymentu endoprotez po zaimplanotowaniu. Do momentu sprzedaży powierzone endoprotezy Zamawiający przechowuje w miejscu zabezpieczonym przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi materiały medyczne zasadami. 11) Zaimplantowanie jest równoznaczne z dokonaniem sprzedaży endoprotezy Zamawiającemu przez Wykonawcę. 12)Koszty dostawy przesyłką poleconą pokrywa Wykonawca. 13)Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby. Wszystkie pozycje niezbędne są Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych. 14) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. 15) Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, możliwe jest dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski. 16) Do oferty należy dołączyć strony katalogowe informujące o parametrach zaoferowanego przedmiotu zamówienia, co pozwoli na ocenę zgodności zaproponowanego asortymentu z zapisami SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach