Przetargi.pl
Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych (...)" - Krzesła.

OPERA ŚLĄSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Stanisława Moniuszki 21-23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 3966856
  • Data zamieszczenia: 2023-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OPERA ŚLĄSKA
    ul. Stanisława Moniuszki 21-23
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48 32 3966856
    REGON: 000279315
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych (...)" - Krzesła.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech rodzajów krzeseł, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń budynku Opery Śląskiej w Bytomiu (ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom). Zamówienie obejmuje następujące ilości krzeseł:1) Krzesło do karmienia – 1 szt.;2) Krzesło czarne (typ 1) – 15 szt.;3) Krzesło czarne (typ 2) – 80 szt.;4) Krzesło teatralne tapicerowane – 12 szt.3. Szczegółowy techniczny opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.4. Wymagania i warunki realizacji zamówienia:4.1. realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu;4.2. miejscem dostawy, rozładunku i niezbędnego montażu przedmiotu zamówienia jest siedziba Opery Śląskiej (ul. Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom);4.3. realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie wymaganym przez Zamawiającego. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia i podpisany zostanie przez obie strony protokół odbioru wykonania przedmiotu umowy.4.4. oferowane krzesła muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone, muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;4.5. wymagane jest, aby krzesła zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia krzeseł z uwzględnieniem ich wstawienia do pomieszczeń, w których będą użytkowane.4.6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w OPZ. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w OPZ rysunki poglądowe;4.7. Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych krzeseł;4.8. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego dokumentacji i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.6. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia został określony w: 6.1. SWZ z załącznikami.6.2. OPZ (załącznik nr 4 do SWZ).6.3. Projektowanych postanowieniach umowy.6.4. Odpowiedziach na pytania udzielonych w trakcie prowadzonej procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.7. Rozwiązania równoważne:7.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.7.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.7.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach