Gmina Przemęt ogłasza przetarg
- Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
ul. Jagiellońska 8
64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
REGON: 41105079300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://przemet.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup wyposażenia do Gminnego Żłobka w Błotnicy" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Kontener podbiurkowy -sztuk 1, 2. Kosz na śmieci 30l-sztuk 8, 3. Szafka socjalna-sztuk 1, 4. Stolik okolicznościowy-sztuk 1,5. Krzesło konferencyjne-sztuk 4, 6. Siedziska modułowe-sztuk 2, 7.Naklejki na szatnie-sztuk 10, 8. Zestaw naczyń do wyparzarki- sztuk 30, 9. Bateria do stołu ze zlewem-sztuk 2, 10. Szafka kuchenna stojąca 30-sztuk 1, 11.Szafka kuchenna stojąca 50-sztuk 1, 12. Szafka kuchenna stojąca 40-sztuk 1, 13.Cokół-sztuk 1, 14.Blat POSTFORMING-sztuk 1, 15.Szafka kuchenna wisząca 30-sztuk 1, 16.Szafka kuchenna wisząca 50-sztuk 1,17. Szafka kuchenna wisząca 40- sztuk 1, 18.Półka ścienna -sztuk 2, 19. okap- sztuk 1, 20. Szafa przelotowa - sztuk 1,21. Zmywarka z wyparzarką- sztuk 1, 22. Podstawa do zmywarki- sztuk 1,23. Stół ze zlewem- sztuk 1, 24.Wózek do sprzątania z akcesoriami - sztuk 1, 25. Odkurzacz bezprzewodowy- sztuk 1, 26.Szafka kuchenna stojąca 80 -sztuk 1, 27.Szafka kuchenna stojąca 80 zlewozmywakowa- sztuk 1, 28.Szafka kuchenna stojąca 50- sztuk 1, 29.Szafka kuchenna stojąca 50 - sztuk 1, 30. Cokół - sztuk 1, 31.Blat POSTFORMING - sztuk 1, 32.Zlewozmywak + bateria- sztuk 1, 33.Szafka kuchenna wiszaca 80- sztuk 1, 34. Szafka kuchenna wiszaca 80 z ociekaczem- sztuk 1, 35.Szafka kuchenna wiszaca 50-sztuk 2, 36. Czajnik- sztuk 1,37. Kuchenka mikrofalowa- sztuk 1, 38.Zestaw mebli do sali dla dzieci z nadrukiem UV – 5 szafek- sztuk 1, 39.Krzesło obrotowe- sztuk 1, 40.Zestaw mebli do sali dla dzieci z nadrukiem UV – 6 szafek- sztuk 1, 41. Naklejki na ściany/okna Aplikacje- sztuk 15, 42. Wieszak ubraniowy- sztuk 2, 43.Zestaw stołówkowy-sztuk 10, 44. Stół ze zlewem-sztuk 1, 45. Stolik- sztuk 4, 46.Biblioteczka - sztuk 1, 47.Biurko- sztuk 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; e)w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g)Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U. z 2019r. poz.700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa doposażenia zaplecza organizacyjnego Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Margoninie
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa doposażenia w ramach projektu pn. „Eko Budowlanka” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do Dziennego Domu "Senior+
Dodano: 2020-11-19 - "Zakup i dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu"
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Malucha w ramach projektu „Kącik Skrzata – Gminny Klub Malucha
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa i montaż wyposażenia do Dziennego Domu "Senior+
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Malucha w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Golina w ramach projektu „Klub Malucha – dobry start dla dziecka rodzica
Dodano: 2020-10-27 - Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy”
Dodano: 2020-10-23 - Zakup wyposażenia usprawniającego zapobieganie skutkom epidemii poprzez wczesne wykrywanie potencjalnie zakażonych osób dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
Dodano: 2020-10-19 - Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w ramach projektu Gmina Kawęczyn wspiera najmłodszych mieszkańców oraz projektu Gminny żłobek w Kawęczynie
Dodano: 2020-10-14