Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 384c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384c 384c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28
    REGON: 09236636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpinowroclaw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w ilościach wskazanych w kosztorysie ofertowym. Wykonawca winien zapewnić sukcesywne dostawy partiami (w zależności od potrzeb) w terminie do 15.12.2016 r. lub do momentu wcześniejszego osiągnięcia jej całkowitej wartości. Dostawy należy dokonać w terminie zgodnym z deklaracją Wykonawcy w ofercie, termin ten należy liczyć od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego, potwierdzonego elektronicznie: e-mailem). Zamawiający ustalił max termin wykonania dostawy do 4 dni od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na umówione miejsce (Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław, w godzinach 7:00 - 14:00) środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostawy. Specyfikacja przedmiotu zamówienia. Znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach wraz ze zmianami. Wymiary znaków oraz rodzaj folii wskazano w kosztorysie ofertowym. Jeżeli nie ma podanego wymiaru należy przyjąć odpowiedni rozmiar znaku dla dróg powiatowych zgodnie z powyższym rozporządzeniem. Słupki 1,5 cala oraz 2,0 cala do znaków mają być wykonane bez zwężenia i być wyposażone w otwór, który umożliwia zamontowanie poprzeczki. Poprzeczkę należy wykonać średnicy 10 mm i długości min 40 cm. Znaki typu E-4 należy wykonać w ramce na całości obwodu z rury ocynkowanej 3/4 cala. Znaki o długości do 1200 mm prosimy wykonać na 1 słupek drogowy 1,5 cala. Wielkość wielkiej litery 162 mm. Znaki typu E-17a, E-18a należy wykonać na jednej tablicy (z jednej strony E-17a, z drugiej E-18a) w ramce na całości obwodu z rury ocynkowanej 3/4 cala. Przedmiotowe znaki mają być montowane przez nasadzenie na słupek drogowy 1,5 cala. Znaki o długości do 1200 mm należy wykonać na 1 słupek drogowy. Wielkość wielkiej litery 162 mm. Znaki typu E-13 wykonać jako znak wielkości małej, wielkość wielkiej litery 132 mm. Odległość miedzy nazwami miejscowości 68 mm. Szablon znaku P-16, należy wykonać o następujących rozmiarach: szerokość: 212 cm x wysokość: 160 cm (+10 cm marginesu dla szerokości i wysokości) z blachy 1,25 mm. Szablon znaku P-26 (symbol piesi), należy wykonać z blachy 1,25 mm (+10 cm marginesu dla szerokości i wysokości), zgodnie ze zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach z 3 lipca 2015 r. poz. 1314 załącznik nr 2, pkt. 5.2.9.3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.750,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Szybkość realizacji dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpinowroclaw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach