Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
ul. Karłuszowiec 5 5
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
REGON: 27628546000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu komputerowego - Geodeta Powiatowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach - Geodeta Powiatowy. 2. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Mickiewicza 41. 4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. 10. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości odpowiadającej ilości oferowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego z następującymi informacjami : - nazwa wykonawcy, - numer telefonu serwisowego, - numer umowy, - okres gwarancji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372805
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100 zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zasilacza UPS
Dodano: 2015-11-06 - Zakup wyposażenia i materiałów związanych z instalacją, wdrożeniem i konfiguracją infrastruktury IT do potrzeb projektu Górnośląskie Centrum Obliczeń Naukowych i Inżynierskich.Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/22/EK
Dodano: 2015-05-22 - Dostawa oprogramowania i akcesoriów komputerowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 34/2013
Dodano: 2013-08-12 - Dostawa zestawów słuchawkowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 4/2013
Dodano: 2013-02-22 - Dostawa zasilacza prądu stałego na wysokie napięcie - nr postępowania FE/02/01/13
Dodano: 2013-01-22 - Dostawa zasilania awaryjnego (UPS) oraz zasilacza prądu stałego na wysokie napięcie - nr postępowania FE/01/11/12
Dodano: 2012-12-11 - Dostawa akcesoriów komputerowych i akcesoriów do czyszczenia komputerów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 52/2012
Dodano: 2012-11-28 - Dostawa urządzenia UPS do zasilania systemów radiokomunikacyjnych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Dodano: 2010-12-13 - Dostawa zasilacza awaryjnego oraz urządzenia pamięci taśmowej
Dodano: 2010-10-29 - Dostawa i montaż zasilacza bezprzerwowego wraz z urządzeniem klimatyzującym do Sądu Okręgowego w Częstochowie
Dodano: 2010-10-20