Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą do Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu dwóch sztuk pojazdów do zbierania odpadów

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3804317 , fax. 71 3841119
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3804317, fax. 71 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą do Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu dwóch sztuk pojazdów do zbierania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup 2 sztuk pojazdów do zbierania odpadów, z zapłatą ceny nabycia w częściach. 2. Wymagania dotyczące zakupu oraz wymagania (parametry) techniczne jakim odpowiadać musi oferowany pojazd: 2.1Wymagania dotyczące warunków płatności: Zamawiający zastrzega zapłatę ceny nabycia przedmiotu zamówienia w 2 częściach. I część zapłaty za przedmiot zamówienia stanowiąca 50% jego wartości, płatna będzie w terminie 30 dni po protokolarnym odbiorze pojazdu i doręczeniu Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. II część zapłaty (50% wartości), dokonana zostanie po doręczeniu Zamawiającemu faktury VAT, prawidłowo wystawionej po upływie 12 miesięcy (liczonych od daty podpisania umowy), płatnej w terminie 30 dni od daty jej doręczenia. 2.2 Pojazd: Lp. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE dla 2 szt. 1.Podwozie nie starsze niż 2012 rok wraz z zabudową nie starszą niż 2013 rok. 2.DMC pojazdu 18t. 3.Kabina dzienna, trzyosobowa ze zderzakiem stalowym. 4.Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie. 5.Centralny zamek z funkcją kontroli świateł zewnętrznych w pilocie. 6.Światła do jazdy dziennej LED wbudowane w reflektory przednie. 7.Reflektory przednie wykonane z tworzywa odpornego na uderzenia. 8.Dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny. 9.Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach. 10.Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym ze zintegrowanym zagłówkiem, trzypunktowym pasem bezpieczeństwa, dwa oddzielne fotele dla pasażerów. 11.klimatyzacja z recyrkulacją powietrza. 12.Wywietrznik dachowy. 13.Sterowanie radiem i tempomatem na kole kierownicy. 14.Tachograf cyfrowy. 15.Fabryczny immobilizer. 16.Oś przednia na zawieszeniu piórowym o nośności min. 7,5 t. 17.Oś napędowa na zawieszeniu pneumatycznym o nośności min. 11,5 t. 18.Lusterko krawężnikowe prawe. 19.Koła o rozmiarze 315/80R22,5. 20.Silnik o mocy min. od 280 do 340 KM spełniający normę emisji spalin min. Euro 4. 21.Skrzynia biegów automatyczna lub manualna. 22.Rura wydechowa do góry za kabiną. 23.Wlot powietrza na dachu kabiny. 24.Blokada tylnego mostu, ASR. 25.Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy VSC lub ESP. 26.System ABS. 27.Rozstaw osi pojazdu min. od 3750 do 4200 mm. 28.Zaczep do holowania z przodu pojazdu. 29.zbiornik paliwa o pojemności min. 200 l z korkiem zamykanym na kluczyk. 30.Akumulatory min. 2x175 Ah, 12V. 31.Podgrzewany filtr paliwa z separatorem. 32.Klin pod koło 2 szt., apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy 2 szt., kamizelki ostrzegawcze 2 szt., dywaniki gumowe, Radio CB. 33.Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym. 34.Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana poprzecznym profilem stalowym. 35.Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, spawana spoiną ciągłą, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana. 36.Odwłok wykonany z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie, korozję i odkształcenia o grubości od 4 do 8 mm. 37.Uszczelnienie na styku skrzyni ładunkowej i odwłoka uniemożliwiające wyciekanie gromadzących się płynów. 38.Pojemność skrzyni ładunkowej min. 16 m3. 39.Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3. 40.Drzwi kontrolne na ścianie bocznej. 41.Podnoszenie odwłoka za pomocą siłowników. 42.Otwieranie i zamykanie odwłoka od wewnątrz (z pulpitu sterowniczego w kabinie) oraz od zewnątrz (obsługa oburęczna). 43.Liniowo-płytowy mechanizm ugniatający odpady. 44.Uszczelka dookoła płyty wypychającej. 45.Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy. 46.Możliwość regulacji stopnia zagęszczania odpadów w zależności od rodzaju odpadów, min. 4 stopnie. 47.Skuteczny system samooczyszczania skrzyni ładunkowej przez płytę wypychającą. 48.Uniwersalne urządzenie załadowcze współpracujące z pojemnikami MGB80, 120, 240, 660, 1100, SM110. 49.System redukcji prędkości krańcowej podnoszenia i opuszczania pojemników. 50.Odwłok posiadający automatyczne blokowanie i odblokowywanie. 51.Mechaniczne zabezpieczenie odwłoka. 52.Układ hydrauliczny wraz z pompą dwustopniową o stałym wydatku. 53.Możliwość automatycznego spowalniania prędkości krańcowej podnoszenia i opuszczania zasypu dla pojemników od 80 do 1100 litrów. 54.Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka. 55.Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów. 56.Funkcja skutecznego otrzepywania pojemników. 57.Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem spustowym. 58.Kamera skierowana na tylną przestrzeń roboczą oraz kamera skierowana na trasę przejazdu o obiektywie szerokokątnym, o rozdzielczości min 720 TVL (kolor) o zasięgu efektywnym min 20 m, wraz monitor w kabinie kierowcy oraz rejestratorem danych o pojemności dysku min 800 GB i kompresją H.264, możliwości weryfikacji i kopiowania zapisanych danych. Obsługa urządzeń w języku polskim. 59.Wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) rozmieszczone po dwóch stronach odwłoka. 60.Możliwość wyboru cyklu automatycznego pojedynczego lub ciągłego. 61.Pulpity sterownicze po obu stronach odwłoka. 62.Monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujniki zapisujące dane o miejscu wyładunku odpadów z możliwością weryfikacji tych danych. 63.2 lampy ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym, zamontowane w górnej części zabudowy (z przodu oraz z tyłu). 64.2 reflektory robocze z tyłu. 65.Światła obrysowe. 66. 2 stopnie dla ładowaczy z wbudowanym układem zabezpieczającym oraz informacją w kabinie o ich położeniu. 67.Zabudowa zgodna z dyrektywami 89/392 EWG i posiadająca znak CE. 68.Pojazd fabrycznie - oryginalnie przystosowany do ruchu prawostronnego. 69.Gwarancja na cały pojazd min. 24 miesiące. 70.Maksymalny czas usuwania awarii podwozia oraz zabudowy w okresie gwarancyjnym do 24 h od zgłoszenia za pośrednictwem faxu lub e-maila. 71.Wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestracje i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 72.Świadectwo homologacji typu pojazdu ważne na dzień składania ofert. Kopia załączona do oferty. 73.Punkt serwisowy dla zabudowy i podwozia w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 74.Szkolenie obsługi Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 75.Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy. 76.przebieg. 77.Opis pojazdu stosownym logo firmowym oraz akcji gminnej - załącznik nr 10. 78.Zamontowany zbiornik z zaworem spustowym na wodę czystą min pojemność 15 l. 2.3 Wymagania dodatkowe: - Umowa zostanie podpisana na wzorze Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, oferta nie powinna uwzględniać kosztów ubezpieczenia. - Koszty wytworzenia i dostawy przedmiotu zamówienia obciążają w całości wykonawcę. - Zamawiający ponosi odpowiedzialność za przedmiot zamówienia dopiero z chwilą podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9.000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach