Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 31-001 Kraków, ul. Grodzka 65
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2938100 , fax. 012 2938266
- Data zamieszczenia: 2010-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto
ul. Grodzka 65 65
31-001 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2938100, fax. 012 2938266
REGON: 35000422310000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usstaremiasto.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą do siedziby Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto: Czarno - białych wielofunkcyjnych kopiarek cyfrowych w ilości 4 szt. Dysków twardych o pojemności minimum 1,5 TB w ilości 5 szt., Przełącznik KVM (klawiatura, mysz, monitor) w ilości 1 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą do siedziby Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, gotowych do pracy urządzeń i elementów komputerowych: Zadanie nr 1: Czarno - białe wielofunkcyjne kopiarki cyfrowe w ilości 4 szt. o minimalnych parametrach: Budowa konsolowa, technologia laserowa, zasilanie 220 - 240V AC, 50/60Hz, oryginalna (metalowa lub z tworzywa) podstawa maszyny na kółkach, obsługiwana gramatura papieru : 50 - 210 g/m2, format papieru: A5-A3, automatyczny podajnik oryginałów, prędkość druku czarnobiałego A4 minimum 20 strony/min, prędkość druku czarnobiałego A3 minimum 12 stron/min, rozdzielczość kopiowania 600 x 600 dpi, skala szarości 256 poziomów, czas uzyskania pierwszej kopii A-4 max 5,3 sek., czas nagrzewania max. 25 sek., wielokrotność kopiowania 1 - 999, rozdzielczość druku 600 x 600, interfejs: Ethernet 10/100 BaseT, USB 2.0, sterowniki: Windows 2000/XP/XP64/Vista, Server 2003/2003x64, Server 2008, Mac OS 9.x/10.x, protokoły sieciowe: IPX/SPX, TCP/IP, EtherTalk, IPP, SNMP, SNMP, SNMTP/POP3, http, Netware, NDPS, Ipd, IPP, Apple Talk, Nibble/ECP, obsługa kont użytkowników, pamięć min. 256 MB, wbudowany dysk twardy min. 40GB, zoom 25-400% (co 1%), duplex - drukowanie obustronne, kaseta na 2 x min. 500 arkuszy, czytnik umożliwiający zaprogramowanie i obsługę minimum 200 szt. kart zbliżeniowych posiadanych przez Zamawiającego - UNIQUE 125 khz, finiszer (sortowanie, zszywanie), podajnik ręczny na min. 150 arkuszy, język opisu strony PCL6, PS 3, format skanowania: TIFF, PDF, rodzaj skanowania: skanowanie do e-mail/Fax./SMB/URL/FTP, rozdzielczość skanowania 600 x 600 dpi, faks, faks - prędkość modemu do 33,6 Kbps, urządzenie musi być wyposażone w toner - pełny nabój (nie toner startowy), dodatkowy toner do każdego urządzenia (pełny nabój) - łącznie 4 szt. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi czarno białych kopiarek cyfrowych (nie więcej niż 10 osób). Gwarancja na w/w kopiarki cyfrowe minimum 500 000 kopii bez limitu czasu z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych, które posiadają osobne gwarancje. Zadanie nr 2: 1. Dyski twarde SATA II o pojemności minimum 1,5 TB w ilości 5 szt. o minimalnych parametrach: bufor pamięci minimum 32 MB, prędkość obrotowa 7200 obr/min Gwarancja na w/w dyski twarde minimum 24 miesiące 2. Przełącznik KVM (klawiatura, mysz, monitor) w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach: ilość obsługiwanych komputerów - 8 szt., zestaw portów dla każdego komputera: klawiatura - gniazdko PS/2 Mini DIN 6 pin (żeńskie) Mysz - gniazdko PS/2 Mini DIN 6 pin (żeńskie) Monitor - gniazdko HD DB-15 (żeńskie) - 8 szt., porty konsoli: Klawiatura - gniazdko PS/2 Mini DIN 6 pin (żeńskie) Mysz - gniazdko PS/2 Mini DIN 6 pin (żeńskie) Monitor - gniazdko HD DB-15 (żeńskie) - 1 szt., wyświetlanie na ekranie OSD - TAK, rozdzielczość wideo do 1920 x 1440, sposób wyboru komputera - OSD przycisk na przełączniku aktywny klawisz, emulacja klawiatury i myszy - PS/2, materiał obudowy - metal. Gwarancja na w/w przełącznik KVM minimum 24 miesiące - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usstaremiasto.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa 3 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.73.2016
Dodano: 2016-07-19 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.41.2016
Dodano: 2016-07-13 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.16.2016
Dodano: 2016-05-06 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.4.2016
Dodano: 2016-03-22 - Zakup oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, dostawa skanerów wraz z oprogramowaniem oraz pogwarancyjna obsługa serwisowa urządzeń drukujących, znak sprawy: DSO.271.5.2015
Dodano: 2015-11-18 - Dzierżawa 9 fabrycznie nowych urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych administracji ogólnouczelnianej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum mających swą siedzibę w obiektach przy ul. św. Anny 12, ul. Grzegórzeckiej 20 oraz ul. Śniadeckich 16 w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.38.2015
Dodano: 2015-06-25 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa artykułów biurowych, druków i tonerów do drukarek
Dodano: 2013-07-23 - Tusze, tonery i taśmy (materiały eksploatacyjne) do drukarek i innego sprzętu powielającego
Dodano: 2013-07-04 - Dostawa do siedziby Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto wielofunkcyjnych kopiarek cyfrowych z możliwością kopiowania, drukowania i skanowania.
Dodano: 2012-01-16