Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 1
    33200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej. Zamówienie swym zakresem obejmuje:Pakiet 1: Artykuły ogólnospożywcze, Pakiet 2: Artykuły spożywcze- dziecięce, Pakiet 3: Artykuły spożywcze – przetworzone, Pakiet 4: Ryby mrożone, Pakiet 5: Konserwy rybne, Pakiet 6: Cukier, Pakiet 7: Miód, Pakiet 8: Pieczywo, Pakiet 9: Różne produkty spożywcze, Pakiet 10: Soki i napoje, Pakiet 11: Mrożonk, Pakiet 12: Lody, Pakiet 13: Kawa w kapsułkach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane, stanowiące ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5) Ulotki, foldery, opisówki o danym asortymencie potwierdzające spełnienie wymagań. Foldery, dokumenty winny być złożone do każdej pozycji do każdego z pakietów. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć: Pakiet 1 Do pozycji: 1 -117 – w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia należy do oferty dołączyć Karty produktu lub ksero etykiety zawierającej wszystkie obowiązkowe dane szczegółowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 tj.: Pakiet 3 Do pozycji: 1 -28 – w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia należy do oferty dołączyć Karty produktu lub ksero etykiety zawierającej wszystkie obowiązkowe dane szczegółowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 tj.: informacja o wartości odżywczej (wartość energetyczna kJ/kcal, ilość tłuszczu, kwasów tłuszczowych nasyconych, węglowodanów, cukrów, białka oraz soli) Pakiet 4 Do pozycji: 1 – 4 – w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia należy do oferty dołączyć Karty produktu lub ksero etykiety zawierającej wszystkie obowiązkowe dane szczegółowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 tj.: Pakiet 5 Do pozycji: 1, 2, 3, 4, 5 – w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia należy do oferty dołączyć Karty produktu lub ksero etykiety zawierającej wszystkie obowiązkowe dane szczegółowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011. Pakiet 7 Do pozycji: 1, 2 – należy do oferty dołączyć Karty produktu lub ksero etykiety zawierającej wszystkie niezbędne informacje zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Pakiet 11 Do oferty należy dołączyć Karty produktu lub ksero etykiety zawierającej wszystkie niezbędne informacje zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 7) W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 8) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9) Każda zapisana strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 10) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. 11) W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: - Oświadczenie o spełnieniu wymagań obowiązujących przepisów prawnych – stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach