Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
- Data zamieszczenia: 2018-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Al. Korfantego 38
40161 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
REGON: 27050488900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych na potrzeby GTL S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 1. Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest do załączenia na platformie proebiz.com w formie skanu (plik .pdf) następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie §13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia Formularz oświadczeń. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem 2 do zaproszenia Formularz oświadczeń. 3) pełnomocnictwo - Jeśli dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2) powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy akcyjnej) Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę przedmiot zamówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-04-23 - Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2024-01-02 - „Dostawa artykułów biurowych ”
Dodano: 2023-11-20 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2023-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Żory w 2023 roku
Dodano: 2022-12-19 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2022-11-09 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby GIG na okres jednego roku
Dodano: 2021-04-02