Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą 2 sztuk kosiarek do pielęgnacji powierzchni zielonych na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

Zakład Zagospodarowania Odpadów ogłasza przetarg

  • Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8530813 , fax. 061 8530842
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów
    al. Marcinkowskiego 11 11
    61-827 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8530813, fax. 061 8530842
    REGON: 63219213100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą 2 sztuk kosiarek do pielęgnacji powierzchni zielonych na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą na Składowisko Odpadów Miasta Poznania przy ul. Meteorytowej 1 w Suchym Lesie kosiarki skarpowej oraz kosiarki powierzchni poziomych do pielęgnacji terenów zielonych na Składowisku Odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie, z minimum 12 miesięczną gwarancja liczoną od daty odbioru dostawy i przeszkolenie czterech pracowników Zamawiającego z obsługi i nadzoru kosiarek, w zakresie koniecznym do ich prawidłowej eksploatacji. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 163100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Zapewnią, że przeglądy oraz naprawy kosiarek w okresie gwarancyjnym odbywać się będą na Składowisku odpadów m. Poznania przy ul. Meteorytowej 1 w Suchym Lesie. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX pkt.1 i pkt.2 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY: a) formularz ofertowy - załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostarczenia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, tj. wykaz zawierający minimum trzy dostawy - załącznik nr 3 e) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1) b,c, d oraz 2)a powinny być złożone przez każdy podmiot. 2. OŚWIADCZENIA : a. oświadczenie dot. gwarancji - załącznik nr 4 b. oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 i art. 44 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Pzp - załącznik nr 5, c .oświadczenie dotyczące parametrów kosiarek - załącznik nr 6 d. oświadczenie dotyczące dokonywania napraw gwarancyjnych na Składowisku odpadów w Suchym Lesie pkt VII 5. SIWZ - załącznik nr 7. Dokument - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien być potwierdzony przez wydający je urząd z pieczątką lub opisem (aktualne na dzień wydania). Dokumenty określone w Rozdziale IX pkt.1 SIWZ winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za (zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie pełnomocnictwa uprawniającego do reprezentowania składającego ofertę. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność kopii. Odnośnie innych dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli: - oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictwa, lub, którzy złożyli: - dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do uzupełnienia ich w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty lub unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną usługę, wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający działając także, na podstawie art. 26 ust.4 ustawy Pzp wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach