Przetargi.pl
„Zakup, wdrożenie i uruchomienie e-Usług w Urzędzie Miejskim w Wadowicach wraz z przeprowadzeniem szkoleń” W ramach projektu: „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”

Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
    pl. Jana Pawła II 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
    REGON: 000526423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup, wdrożenie i uruchomienie e-Usług w Urzędzie Miejskim w Wadowicach wraz z przeprowadzeniem szkoleń” W ramach projektu: „e-Urząd – rozwój elektronicznej administracji w Gminie Wadowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: w obszarze front-office: - zakup i wdrożenie internetowego portalu usług finansowo-podatkowych wraz z opracowaniem nowych e-formularzy (platforma będzie jednocześnie pełniła funkcje bazy wiedzy dla interesanta oraz docelowo będzie integrować (udostępniać) inne e-usługi oferowane przez Urząd i jednostki gminy), - uruchomienie w Urzędzie Miejskim w Wadowicach punktu uwierzytelniania profilu zaufanego ePUAP, w obszarze back-office: - zakup i wdrożenie systemu obiegu dokumentów elektronicznych zintegrowanego z funkcjonującym w Urzędzie systemem finansowo-podatkowym oraz nowym portalem usług finansowo-podatkowych, - zakup i wdrożenie nowych aplikacji dziedzinowych, - cyfryzację i dostosowanie baz danych związanych z procedurami podlegającymi informatyzacji w ramach projektu. w obszarze szkoleń: -szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi nowych Systemów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.02.2018 r. godz. 12.00. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy Urzędu Miejskiego w Wadowicach nr 53 1050 1445 1000 0023 5760 1745 z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr OR.ZP.271.2.2018” Przed upływem terminu składania ofert, tj. 19.02.2018 r. wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 2) – 5) powyżej składane jest w oryginale w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Wadowicach pok. nr 25.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, wycena ofertowa sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1A do Formularza ofertowego, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach