Przetargi.pl
Zakup używanej koparki kołowej

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Al. Niepodległości 22
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6646466 , fax. 0-48 6646465
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu
    Al. Niepodległości 22 22
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6646466, fax. 0-48 6646465
    REGON: 67023088200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POWIATOWE SAMORZĄDOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej koparki kołowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparki kołowej - sztuk 1 ( dostawa sprzętu do Zamawiającego- baza w Odrzywołku - 3 km za Grójcem w kierunku Mogielnicy) 1. Charakterystyka techniczna koparki : - koparka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; - przebieg nie większy niż 8000 mth - rok produkcji - nie starsza niż 2006 - masa całkowita maszyny od 12 do 13 ton - silnik wysokoprężny o mocy minimum 80 KM maximum 120KM - skrzynia biegów automatyczna; - głębokość kopania nie mniejsza niż 4,8 metrów; - siła zrywająca nie mniejsza niż 48 kN - układ ramienia koparki wyposażony w możliwość łamania ramienia do boku; - szybkozłącze mechaniczne lub hydrauliczne osprzętu koparki - układ hydrauliczny wysokiego ciśnienia do zasilania młota hydraulicznego;6 - napęd na wszystkie osie 4 x 4; - cztery koła skrętne, tryb KRABA - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie; - układ hamulcowy hydrauliczny - dźwiękowy sygnał cofania - instalacja elektryczna 12V lub 24 V , zgodna z wymogami prawa o ruchu drogowym; - wyposażenie koparki w licznik mtg; - konstrukcja kabiny zawierająca dobrą widoczność w czasie pracy, zgodna ze standardami ROPS, FOPS - kabina wyposażona w klimatyzację - stabilizatory niezależne, sterowane hydraulicznie - lemiesz (pług) sztywny lub dzielony - brak wycieków płynów eksploatacyjnych - maszyna bez luzów na sworzniach 2. Osprzęt koparki kołowej : Łyżki koparkowe: - standardowa o szerokości 60 cm; - łyżka wąska 30-40 cm - łyżka skarpowa150-180 cm lub skarpowa hydrauliczna 3. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia - oferent musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparki, na terenie siedziby Zamawiającego - oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych; - Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparki kołowej. - Zamawiający przed odbiorem przedmiotu umowy oraz sporządzeniem protokółu odbioru sprzętu dokona sprawdzenia zgodności przedmiotu zamówienia ze SIWZ oraz stanu technicznego. W przypadku braku zgodności stanu maszyny z deklarowanym Zamawiający odstąpi od zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2000 zł ( dwa tysiące złotych) 1. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Banku Spółdzielczy w Grójcu Nr konta 22 9128 0002 2001 0013 9393 0004 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. 14 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. 4. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach