Przetargi.pl
Zakup używanego ciągnika rolniczego wraz z mulczerem, pługiem oraz piaskarką i zamiatarką

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego ciągnika rolniczego wraz z mulczerem, pługiem oraz piaskarką i zamiatarką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne • Zamówienie jest podzielone na 2 części, przy czym wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedną dowolną cześć zamówienia lub na obie części zamówienia. • Miejsce realizacji dostaw: Gmina Bolków obsługiwana przez jednostkę organizacyjną: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bolkowie, ul. Kolejowa 5, 59-420 Bolków, tel.: 757413277 lub 757413309. • Termin wykonania zamówienia: Przedmiot umowy musi być dostarczony i przekazany protokolarnie Zamawiającemu wraz z wymaganą dokumentacją w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.12.2020 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. CZĘŚĆ I Przedmiotem części I zamówienia jest zakup wraz z dostawą używanego ciągnika rolniczego, służącego do odśnieżania dróg oraz do wykonywania zadań komunalnych. 1) Wymagania formalne a) Ciągnik musi być sprzedany na fakturę VAT. b) Ciągnik musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. c) Ciągnik musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. d) Ciągnik może być sprowadzony zza granicy ale musi być po wszystkich opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji. 2) Minimalne parametry techniczne ciągnika a) Moc od 130 KM do 150 KM, należy wpisać w formularzu ofertowym. b) Ilość cylindrów – 6 c) Skrzynia przekładniowa typu Powershift d) Załączanie przedniego napędu elektryczno-hydrauliczne e) Liczba biegów do przodu min. 24 f) Zmiana kierunku jazdy z rewersem załączanym elektrohydraulicznie g) Napęd 4x4 h) Udźwig TUZ min. 6000 kg i) Przedni TUZ j) Liczba wyjść hydrauliki zewnętrznej min. 6 k) WOM – załączany elektro-hydraulicznie l) WOM tylny – prędkości 540 i 1000 obr./min. m) Masa bez obciążników min. 5000 kg n) Kabina z klimatyzacją o) Rok produkcji 2010 lub nowszy. p) Ilość przepracowanych godzin max. 6000 3) Pozostałe wymagania Zamawiającego a) Zamawiający wymaga aby minimum jeden autoryzowany serwis zaoferowanego ciągnika był zlokalizowany na terenie województwa dolnośląskiego. W formularzu ofertowym należy wpisać miejscowość, w której znajduje się autoryzowany serwis zaoferowanego sprzętu i odległość od siedziby Zamawiającego. b) Gwarancja obejmująca wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie oraz elektronikę w kabinie i klimatyzację. c) Okres gwarancji minimum 6 miesięcy, liczony od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. W formularzu ofertowym należy wpisać proponowaną długość gwarancji (ilość miesięcy). d) W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisanta ponosi Wykonawca. e) Podjęcie naprawy gwarancyjnej ciągnika maksymalnie do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a długotrwałe techniczne naprawy winny być dokonane w terminie i miejscu uzgodnionym pisemnie przez obie strony umowy. f) Wykonawca przeprowadzi szkolenia dwóch pracowników Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do samodzielnej eksploatacji i obsługi ciągnika z wyposażeniem, w siedzibie Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia. g) Wykonawca razem z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty, homologacje, dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych itp. h) Ciągnik winien być bezwypadkowy, nie może posiadać śladów korozji, wgnieceń i innych widocznych uszkodzeń mechanicznych, za wyjątkiem normalnych śladów wynikających z eksploatacji. i) Jeżeli podczas prac ciągnika z zamontowanym osprzętem (pługiem do odśnieżania, szczotką-zamiatarką drogową, wysięgnikiem z kosiarką-mulczerem oraz ciągnioną posypywarko-piaskarką) zachodzi potrzeba dodatkowego obciążenia przedniej osi pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ramach realizacji niniejszego zamówienia wraz z ciągnikiem - przeciwciężar. j) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt i przenieść na własność Zamawiającego sprzęt zaoferowany w formularzu ofertowym, zgodny z zawartym w SIWZ opisem przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI I. k) Wykonawca składający ofertę na CZĘŚĆ I zamówienia zobowiązuje się wydać Zamawiającemu ciągnik rolniczy z pełnym zbiornikiem paliwa i jeżeli w eksploatacji są stosowane inne płyny, to również z pełnymi zbiornikami tych płynów. 2.2. CZĘŚĆ II Przedmiotem części II zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika o mocy od 130 do 150 KM, w którego skład wchodzą: pług do odśnieżania, szczotka-zamiatarka drogowa, wysięgnik z kosiarką-mulczerem oraz ciągniona posypywarko-piaskarka. 1) Wymagania formalne a) Osprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużytkowany. b) Osprzęt musi być sprzedany na fakturę VAT. c) Osprzęt musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 2) Minimalne parametry techniczne osprzętu a) Pług do odśnieżania - Szerokość robocza: 2,60m – 3,00m, - 4 pozycje robocze (lewo, prawo, strzałka, strzałka odwrócona (spych), - Sterowanie elektrohydrauliczne, - Listwa zgarniająca stalowo-gumowa, - Oświetlenie obrysowe, - Koła podporowe, - Rok produkcji 2020, - Montowany z przodu ciągnika, na przednim TUZ. b) Szczotka - Zamiatarka drogowa z podajnikiem wody - Uniwersalne mocowanie TUZ / euro które pozwala na montaż z przodu lub z tyłu ciągnika, - Wahliwe mocowanie umożliwia zamiatarce dostosowywanie się do nierówności drogi, - Mechaniczna regulacja kąta pracy, - Dodatkowa szczotka boczna z regulacją wysokości i odchylenia, - Zraszacz z napędem elektrycznym z pojemnikiem na wodę, - Hydraulika umożliwiająca pełne sterownie operatowi z kabiny ciągnika bez potrzeby wychodzenia i ręcznego przestawiania, - Szczotka z włóknem PCV i wzmocnieniem drucianym, - Rok produkcji 2020, - Szerokość nie mniejsza niż 1,50m i nie większa niż 2,00m. c) Wysięgnik wielofunkcyjny z kosiarką - mulczerem - Zasięg pracy wysięgnika z głowicą koszącą: 4,20m – 4,80m, - Napęd hydrauliczny – własny, - Sterownie mechaniczne, - Mocowanie tylny TUZ, - Chłodnica oleju, - Głowica kosząca z bijakami, - Szerokość robocza głowicy: 1,00m – 1,30m, - Minimalna średnica rozdrabniania: 30 mm, - Rok produkcji 2020, - Zapotrzebowanie mocy adekwatne do mocy ciągnika, tj. od 130 do 150 KM. d) Posypywarko-piaskarka - Na przyczepce jednoosiowej, ciągniona za ciągnikiem, - Nowe ogumienie zimowe, - Pojemność 3 tony, - Zabezpieczenie zasypu skrzyni ładunkowej kratami stalowymi, - Rozsiewacz obrotowy z możliwością regulacji szerokości roboczej rozsypu, - Rok produkcji 2020. 3) Pozostałe wymagania Zamawiającego a) Zamawiający wymaga aby minimum jeden autoryzowany serwis zaoferowanego osprzętu był zlokalizowany na terenie województwa dolnośląskiego. W formularzu ofertowym należy wpisać miejscowość, w której znajduje się autoryzowany serwis zaoferowanego sprzętu i odległość od siedziby Zamawiającego. b) Gwarancja obejmująca wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie oraz elektryczne. c) Okres gwarancji minimum 12 miesięcy, liczony od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia. W formularzu ofertowym należy wpisać proponowaną długość gwarancji (ilość miesięcy). d) W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisanta ponosi Wykonawca. e) Podjęcie naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia maksymalnie do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a długotrwałe techniczne naprawy winny być dokonane w terminie i miejscu uzgodnionym pisemnie przez obie strony umowy. f) W przypadku napraw w ramach gwarancji gdy zachodzi potrzeba naprawy osprzętu poza miejscem użytkowania, Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt transportu osprzętu do miejsca obsługi oraz po wykonanej naprawie do miejsca użytkowania. g) Wykonawca razem z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, homologacje, dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych itp. h) Zaoferowany osprzęt winien być fabrycznie nowy, bezwypadkowy, nie może posiadać śladów korozji, wgnieceń i innych widocznych uszkodzeń mechanicznych. i) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt i przenieść na własność Zamawiającego osprzęt zaoferowany w formularzu ofertowym, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ dla CZĘŚCI II zamówienia. 3. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Programu Inwestycji Lokalnych oraz z Budżetu Gminy Bolków. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w specyfikacji technicznej, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16720000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1. pkt 1) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty; 3) wypełnione załączniki do oferty wskazane w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach