Przetargi.pl
Zakup usługi dostępu do internetu w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu oraz wyrównanie szans mieszkańców w gminie Orły

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6712693, 6712694 , fax. 16 736 24 34
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 16 6712693, 6712694, fax. 16 736 24 34
    REGON: 65090035800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi dostępu do internetu w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu oraz wyrównanie szans mieszkańców w gminie Orły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie - przez okres 12 miesięcy świadczenie usługi dostępu do internetu. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: podłączenie, konfigurację, aktywację usługi dostępu do internetu i zapewnienie usługi dostępu do internetu oraz serwis usługi dostępowej dla 8 Jednostek Podległych Zamawiającemu oraz 140 Beneficjentów Ostatecznych projektu. Zamówienie obejmuje także dostawę i instalację niezbędnego sprzętu umożliwiającego korzystanie z oferowanej usługi dostępowej dla 8 Jednostek Podległych Zamawiającemu oraz udostępnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego korzystanie z oferowanej dla 140 Beneficjentów Ostatecznych projektu. 1.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu. 1.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu równoważnym do opisanych. 1.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje sprzęt niezbędny do uruchomienia dostępu do internetu o rozwiązaniach równoważnych (o parametrach nie gorszych lub lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowany sprzęt spełnia wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania sprzętu równoważnego niezbędnego do uruchomienia usługi dostępu do internetu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 1.6. Cały sprzęt niezbędny do uruchomienia usługi dostępu do internetu objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 1.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje, iż dokonał wszelkiej staranności do prawidłowego określenia swoich docelowych potrzeb, jednak z niżej wymienionych powodów nie gwarantuje, że zrealizuje zamówienie w założonej całości, ponieważ nie jest w stanie: a) przewidzieć potencjalnych zmian w swojej strukturze organizacyjnej w przyszłości, które mogą mieć wpływ na korzystanie z usługi dostępu do internetu, b) określić czy w związku z ewentualnymi zmianami użytkowników usługi dostępu do internetu, nie zmniejszy się intensywność korzystania z usług. 1.8. Wykonawca składający swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu akceptuje w całości, bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ włącznie z załącznikami oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia). 1.9. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem przedmiotu umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta są we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający ustala wadium na całość zamówienia w wysokości 4 000,00 zł. (cztery tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn .zm.). 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Żurawicy o/Orły o nr 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004 a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć u pracownika Gminy tj. Stanowisko ds. zamówień publicznych, Gmina Orły, ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, pok. nr 10 (oryginał), a kopię złożonego dokumentu należy również załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 23 grudnia 2014 r. do godz. 09:00 z dopiskiem Zakup usługi dostępu do internetu w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu oraz wyrównanie szans mieszkańców w gminie Orły. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5) Wadium wniesione w formie gwarancji, poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Gminę Orły - Wójta Gminy Orły, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela) w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie iż. Zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp., 3) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - zawierać w swej treści zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z przedmiotowym postępowaniem działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, 5) Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania, 6) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach