Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-655 Poznań, ul. Gronowa 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8271861 , fax. 061 8271882
- Data zamieszczenia: 2016-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
ul. Gronowa 20 20
61-655 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8271861, fax. 061 8271882
REGON: 63000393000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa nadana zamówieniu: Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle określonego w Załączniku nr 1 do projektu Umowy, na które licencja została udzielona Zamawiającemu na podstawie innych umów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi asysty technicznej Wykonawca w zakresie :a) prawo do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie w korzystaniu z produktów b) prawo do zamawiania nowych wersji oprogramowania, wydań uzupełniających oraz poprawek programistycznych, bez dodatkowych opłat licencyjnych c) dostarczenia nośników, na których zapisane są najnowsze, udoskonalone, rozpowszechniane wersje oprogramowania, w terminie do 30 dni liczonych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania Zamawiającego na wskazaną przez Zamawiającego wersję programu d) świadczenie asysty technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim, e) zapewnienie elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - My Oracle Support f) szczegółowe zasady świadczenia usług asysty technicznej określa Załącznik nr 2 do projektu Umowy 3. Okres asysty technicznej dla oprogramowania ma być kontynuacją posiadanej obecnie asysty technicznej i będzie obowiązywać w terminach określonych w projekcie Umowy. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 60-dniowej gwarancji na jakość wykonanych usług. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 14 - a maksymalnie 30 -dniowego terminu płatności na zobowiązania wynikające z realizacji harmonogramu płatności. 6. Płatności będą realizowane zgodnie z harmonogramem określonym na formularzu ofertowym oraz w projekcie Umowy w czterech równych ratach z dopuszczalnym odchyleniem ich wysokości w racie nie większym jednak niż 1% liczony od jednej czwartej wartości oferty.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z względnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana, 2) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami. Jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. CPV: 72267000-4 Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot umowy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Migracja oprogramowania Simple System do najnowszej wersji Simple_ERP_Sprint oraz sprawowanie usług serwisu i nadzoru technicznego, wraz z serwerem i stacjami roboczymi na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Trzciance
Dodano: 2016-06-09 - Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle (2)
Dodano: 2016-05-13 - Asysta techniczna firmy Oracle dla oprogramowania Oracle Database
Dodano: 2016-03-11 - ZP/1/PN/16
Dodano: 2016-01-08 - Odnowienie asysty technicznej (serwisów) oraz zakup licencji oprogramowania dla szkól Gminy Września
Dodano: 2015-12-17 - serwis systemu komputerowego IBM
Dodano: 2015-07-09 - Świadczenie w okresie 12 miesięcy usługi serwisu i bieżącej konserwacji oprogramowania TBD-FK Finanse i księgowość oraz Internetowy System Raportów Budżetowych i-SRB
Dodano: 2015-02-17 - Serwis i konserwacja wraz z nadzorem oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
Dodano: 2014-12-31 - ZP/32/PN/14
Dodano: 2014-12-22 - ZP/31/PN/14
Dodano: 2014-12-11