Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów w masażu w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów w masażu w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursów w masażu: Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania, Anatomy Trains oraz Refleksoterapia stóp dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie kursów w masażu według programu określonego przez Zamawiającego. 3/.Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania Przedmiotem I części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania. Kurs w ramach I części zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach. Liczba uczestników: W kursie w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. Czas trwania kursu : W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 16 godzin zajęć dla jednej grupy (4 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych) czyli łącznie dla 3 grup: 48 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. Czas realizacji kursu: Zaplanowano łącznie 48 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące. Kurs realizowany będzie w dwóch etapach: a. etap I do 08 grudnia 2014r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 16 godzin kursu dla 1 grupy uczniów, b. etap II od 1 marca do 10 maja 2015r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 32 godzin kursu dla 2 grup uczniów. Termin realizacji: listopad 2014r. - 10 maja 2015r. Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. Miejsce realizacji kursu: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. Minimalna tematyka kursu: Filozofia, zasady główne, diagnostyka i techniki kinesiology tapingu, zdobycie umiejętności testowania powięzi mięśniowych, diagnozowanie zaburzeń w układzie ruchu, omówienie oraz nabycie umiejętności aplikacji technik mięśniowej, korekcyjnej, powięziowej, więzadłowej, funkcjonalnej i limfatycznej, problemy funkcjonalne w obrębie kręgosłupa: szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, lędźwiowo - krzyżowego, kończyn górnych i kończyn dolnych. Podczas kursu należy wykorzystać zakupiony Atlas anatomii człowieka Nettera. Polskie mianownictwo anatomiczne celem lepszego przyswajania, zapamiętywania i utrwalania nabywanej wiedzy. Obowiązki Wykonawcy: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu: plastry sztuk 60 (2 rolki plastrów na ucznia do wykorzystania na kursie oraz reszta na własność kursanta), nożyczki sztuk 10 (materiały te nie stanowią własności kursantów), b. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD, c. zakup 2 sztuk pozycji: Atlas anatomii człowieka Nettera. Polskie mianownictwo anatomiczne, F.H.Netter e - book EPUB, które po zakończeniu kursu przechodzą na własność Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, d. zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, e. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, f. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, g. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w kursie. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu kursu, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT. 4.Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Anatomy Trains Przedmiotem II części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu w masażu Anatomy Trains. Kurs w ramach II części zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach. Liczba uczestników: W kursie w masażu Anatomy Trains weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. Czas trwania kursu: W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 20 godzin zajęć dla jednej grupy (9 godzin zajęć teoretycznych, 11 godzin zajęć praktycznych) czyli łącznie dla 3 grup: 60 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 10 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. Czas realizacji kursu: Zaplanowano łącznie 60 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące. Kurs realizowany będzie w dwóch etapach: a. etap I do 08 grudnia 2014r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 20 godzin kursu dla 1 grupy uczniów, b. etap II od 1 marca do 10 maja 2015r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 40 godzin kursu dla 2 grup uczniów. Termin realizacji: listopad 2014r. - 10 maja 2015r. Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. Miejsce realizacji kursu: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna powinna obejmować historię i podstawowe pojęcia koncepcji Anatomy Trains, omówienie budowy i właściwości powięzi, Body Reading - terminologię i zastosowanie, przebieg i funkcje taśm: powierzchownej tylnej, powierzchownej przedniej, bocznej, spiralnej, ramienia, funkcjonalnej i głębokiej przedniej. Ćwiczenia praktyczne powinny obejmować techniki uwalniania powięziowego wybranych mięśni w obrębie taśm: powierzchownej tylnej, powierzchownej przedniej, bocznej, spiralnej, ramienia, funkcjonalnej i głębokiej przedniej. Obowiązki Wykonawcy: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu środki poślizgowe w ilości wystarczającej na realizację kursu dla 30 osób, model układu kostnego człowieka (szkielet) - materiały te nie stanowią własności kursantów, b. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD, c. zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, d. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, e. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, f. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w kursie. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu kursu, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT. 5.Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Refleksoterapia stóp Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu w masażu Refleksoterapia stóp. Liczba uczestników: W kursie w masażu Refleksoterapia stóp weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. Czas trwania kursu: W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 15 godzin zajęć dla jednej grupy (3 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych), czyli łącznie dla 3 grup: 45 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. Czas realizacji kursu: Zaplanowano łącznie 45 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące - 3 grupy po 10 osób, 15 godzin kursu dla jednej grupy. Termin realizacji: luty 2015r. - 24 maja 2015r. Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. Miejsce realizacji kursu: Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie. Minimalna tematyka kursu: Historia i teoria refleksologii, koncepcja krążenia energii w ludzkim ciele, zasady refleksoterapii, zasady i metodyka zabiegu, wskazania i przeciwwskazania do zabiegu, podział stopy na strefy, wyznaczanie linii osi, odnajdowanie poszczególnych punktów refleksologicznych. Obowiązki Wykonawcy: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu: oliwki do masażu, ręczniki i prześcieradła jednorazowe, płyny do dezynfekcji w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 30 osób (materiały te nie stanowią własności kursantów), b. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD, c. zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, d. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, e. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, f. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w kursie. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu kursu, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach