Przetargi.pl
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.

Gminny Zespół Oświatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 24 40 , fax. 25 798 24 40
  • Data zamieszczenia: 2014-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświatowy
    ul. Świderska 12 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 24 40, fax. 25 798 24 40
    REGON: 71038228800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a)Indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 1850 h, którego zakres przedmiotowy obejmuje: opracowanie Indywidualnego Planu Edukacyjnego, w którym wytyczone zostaną ścieżki poszukiwania rozwoju edukacyjnego i zawodowego, przeprowadzenie diagnozy oczekiwań uczestnika projektu, określenie predyspozycji osobowościowych uczestnika, ocenę postawy w stosunku do przyszłości, określenie możliwości kontynuacji edukacji, pomoc w dokonaniu samooceny (mocne i słabe strony) obejmującej dalsze wykształcenie, zainteresowania, zaplanowanie indywidualnej ścieżki edukacyjnej. Budowanie obrazu własnej osoby : pogłębienie refleksji uczestników nad sobą, poszerzenie świadomości na temat obrazu własnej osoby, analiza różnorodnych postaw zawodowych i przeanalizowanie własnej postawy, określenie umiejętności i zdolności, uczestnikom swoich umiejętności praktycznych. Planowanie działań i wyznaczanie celów, Samoocena i plan działania, Wyznaczanie celów, wygenerowanie pomysłów, które można przełożyć na konkretne działanie, aby osiągnąć wyznaczony cel, określenie kierunków działań aktywizujących uczestników zajęć i podjęcie kroków do ich realizacji b)uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; c)systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; d)terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; e)udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; f)informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. g)systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej; h)gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia; i)prowadzenie zajęć przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej; j)koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę i placówkę; k)współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 96 uczniów Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 96 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły. Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego. Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery,spacery po zawodach Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów. 2. Gimnazjum w Gołąbkach - 960 godzin. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego. Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (min.12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy. Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015r). Gimnazjum w Krynce - 890 godzin. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 89 uczniów Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 89 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły. Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego. Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery, spacery po zawodach Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy. Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015 r).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzolukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną