Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
- Data zamieszczenia: 2011-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Jana Pawła II 10 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
REGON: 00051587900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup tablic multimedialnych oraz sprzętu komputerowego dla potrzeb realizacji projektu Szkoła harmonijnego rozwoju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic multimedialnych, sprzętu komputerowego i aparatów fotograficznych dla potrzeb realizacji projektu Szkoła harmonijnego rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2, Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje dostawę: 1. ośmiu (8) zestawów multimedialnych wraz z montażem i uruchomieniem w ośmiu placówkach oświatowych na terenie Siemianowic Śląskich. W skład każdego zestawu wchodzi: 1.1. tablica multimedialna (interaktywna), 1.2. komputer przenośny typu laptop (typ 1), 1.3. projektor multimedialny, 1.4. uchwyt do montażu projektora, 1.5. niezbędne oprzyrządowanie i oprogramowanie. 2. jednego (1) komputera przenośnego typu laptop (typ 2) wraz z oprogramowaniem, 3. ośmiu (8) cyfrowych kompaktowych aparatów fotograficznych. Szczegółowy opis minimalnych wymagań parametrów technicznych sprzętu i oprogramowania zawiera Dodatek nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania oprogramowania lub urządzeń (sprzętu) równoważnych, tj. o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do oprogramowania lub urządzeń (sprzętu), których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty Opis oferowanego sprzętu stanowiący Dodatek nr 5 do SIWZ (Załącznik nr 4 do oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. Miejsce dostawy: Zestawy multimedialne oraz aparaty fotograficzne należy dostarczyć i uruchomić w następujących lokalizacjach: 1. Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Niepodległości 48; 2. Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Szkolna 15; 3. Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Michałkowicka 15; 4. Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. 1-go Maja 16; 5. Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Słowackiego 5; 6. Szkoła Podstawowa Nr 13, ul. Barlickiego 2; 7. Szkoła Podstawowa Nr 16, ul. Szymanowskiego 11; 8. Szkoła Podstawowa Nr 20, ul. Lipowa 3; Miejsce dostawy każdorazowo będzie określane w formularzu zamówienia. Komputer przenośny typu laptop (typ 2) wraz z oprogramowaniem należy dostarczyć do Referatu Edukacji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. 1-go Maja 1a - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu multimedialnego do głosowania
DZP.381.79.2016.DW.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa zestawu telebimów wraz ze zdalnym sterowaniem, oprogramowaniem, układem zasilania i montażem na dachu Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa zestawu telebimów wraz ze zdalnym sterowaniem, oprogramowaniem, układem zasilania i montażem na dachu Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-10-26 - INFRASTRUKTURA OBSŁUGI MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Dodano: 2015-01-23 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów multimedialnych i cyfrowych, sprzętu komputerowego, programów multimedialnych na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier - 3 części
Dodano: 2014-11-28 - Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów multimedialnych i cyfrowych, sprzętu komputerowego, programów multimedialnych, pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier - 6 części
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa i montaż sprzętu do interaktywnych stanowisk symulacyjnych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/42/JP/14
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa sprzętu multimedialnego do zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nowa jakość edukacji w Pyskowicach
Dodano: 2013-11-19 - Zakup stołu multimedialnego dla potrzeb projektu pn. Dynamizacja rozwoju społeczno-gospodarczego Radlina dzięki kompleksowej, międzynarodowej promocji terenów inwestycyjnych.
Dodano: 2013-10-11 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, elektronicznego, kas fiskalnych, czytników kodów oraz oprogramowania, podzespołów i urządzeń peryferyjnych do projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-08-21