Przetargi.pl
Zakup (...) systemów wpuszczania i wypuszczania zwiedzających, bezobsług. oraz internet. sprzedaży biletów w Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji UWM „Kortosfera” w ramach projektu

UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
    Oczapowskiego 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510884205
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup (...) systemów wpuszczania i wypuszczania zwiedzających, bezobsług. oraz internet. sprzedaży biletów w Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji UWM „Kortosfera” w ramach projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, wdrożenie oraz integracja systemów wpuszczania i wypuszczania zwiedzających, bezobsługowej oraz internetowej sprzedaży biletów w Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie „Kortosfera” w ramach projektu "Budowa i wyposażenie Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie" projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, w tym: Zadanie nr 1 - System rezerwacji i sprzedaż w ramach projektu "Budowa i wyposażenie Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie" projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020; Zadanie nr 2 - Zakup i integracja urządzeń do obsługi sklepu; Zadanie nr 3 - Usługi serwisowe systemów oraz opłaty za prowadzenie sprzedaży internetowej.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ oraz „Projektowane postanowienia umowy” - Załącznik nr 5 do SWZ.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 Pzp, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne, normy określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych norm, certyfikatów, ocen technicznych, aprobat i specyfikacji technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48481000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonanych w sposób należyty i prawidłowo ukończonych, tj. minimum trzech dostaw systemu sprzedaży i rezerwacji biletów w systemie przeglądarkowym o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto) każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną