Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-004 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 3A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2014-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o.
ul. Tytusa Chałubińskiego 3A 3A
02-004 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup stolarki drzwiowej wewnętrznej według zestawienia, rysunków i opisów wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem na wskazanym miejscu na zadaniu 1702/B Jarosław. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup stolarki drzwiowej wewnętrznej według zestawienia, rysunków i opisów wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem na wskazanym miejscu na zadaniu 1702/B Jarosław. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu materiałów stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN. słownie: pięć tysięcy złotych PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie remontu stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2014-03-06 - Wykonanie remontu stolarki okiennej i drzwiowe w pawilonie nr 2 i pawilonie nr 3 SGGW w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie
Dodano: 2012-12-14 - 2012-17
Dodano: 2012-10-24 - Dostawa wykonanych ławek oraz koszy ulicznych na podstawie dokumentacji techniczno-wykonawczej wraz z montażem na terenie Parku Zdrojowego w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2012-03-26 - Dostawa wykonanych ławek oraz koszy ulicznych na podstawie dokumentacji techniczno-wykonawczej wraz z montażem na terenie Parku Zdrojowego w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2012-02-21 - Wykonanie mebli do użytku w służbie zdrowia
Dodano: 2012-01-10 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach FINKA oraz w budynku Puszcza na terenie KR-W Łańsk
Dodano: 2011-10-25 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach FINKA oraz w budynku Puszcza na terenie KR-W Łańsk.
Dodano: 2011-09-01 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Zgórzu gm. Miastków Kościelny.
Dodano: 2011-08-11 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach FINKA oraz w budynku Puszcza na terenie KR-W Łańsk
Dodano: 2011-07-18