Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Opata Hackiego 14
81-213 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
REGON: 19056363200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup środków ochrony indywidualnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli znajdującej się w pkt. 3.2.1. siwz. 2. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1siwz są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 3. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 siwz nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. 5. Warunki dotyczące gwarancji za wady fizyczne: 24 miesiące od dnia dostawy. 6. Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych w pozycjach przedmiotu zamówienia zawartego w tabeli w pkt. 3.2.1. siwz w pozycjach, w których wskazany został producent. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH
Dodano: 2021-08-20 - DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH
Dodano: 2021-07-08 - Dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu mającego na celu przeciwdziałanie COVID-19 w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału zdrowia pracowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Województwa Pomorskiego”, Oś Priorytetowa 5 Zatrudnienie, Działanie 5.4. Zdrowie na rynku pracy, Poddziałanie 5.4.2. Zdrowie na rynku pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-05-31 - Zakup środków ochrony osobistej oraz sprzętu w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID -19 w Wojewódzkim Zespole Szkół Policealnych w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Bałtycka 29 w ramach Projektu pt. „Wzmocnienie potencjału zdrowia pracowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Województwa Pomorskiego”, Oś priorytetowa 05. Zatrudnienie, Działanie 05.04. Zdrowie na rynku pracy, Poddziałanie 05.04.02 Zdrowie na rynku pracy”.
Dodano: 2021-02-19 - Wykonanie zamówienia na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z poźn. zm.) w związku z art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanymi nimi sytuacjami kryzysowymi ( tj. Dz.U. 2020 poz. 1842 ze zmianami) dotyczącego dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu w ramach projektu unijnego
Dodano: 2021-02-10 - Dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
Dodano: 2020-11-09 - ZAKUP ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU „POMORSKIE S.O.S ”
Dodano: 2020-10-16 - Zakup środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2020-09-21 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2020-09-03 - Zakup środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2018-07-11