Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy

Ochotnicza Straż Pożarna w Lubczy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-162 Lubcza, Lubcza 460
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6542 719
  • Data zamieszczenia: 2014-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Lubczy
    Lubcza 460 460
    33-162 Lubcza, woj. małopolskie
    tel. 14 6542 719
    REGON: 85177536700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy. Wymagania dotyczące pojazdu: 1.Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i nadwozia (zabudowy pożarniczej) 2014 rok, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawa 20 czerwca 1997r, prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2005r. Nr 108, poz. 908 z póź. zmianami). 2.Pojazd musi spełniać wymagania techniczno użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia: 20 czerwca 2007r. W sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia, oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz 1002 z póź. zmianami). 3.Pojazd musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846 M-3-6-2500-8/1600-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym parametry i wyposażenie pojazdu określa załącznik nr 5 do SWIZ. Wszelkie użyte w opisie nazwy norm należy traktować jako przykładowe możliwe do zamienienia przez równoważne normy, dopuszcza się rozwiązania równoważne ale o parametrach jakościowych, technicznych nie gorszych niż minimalne wskazanie w załączniku nr 5 do SWIZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Warunki dotyczące odbioru i serwisu pojazdu: 1.Odbiór pojazdu z pełnymi zbiornikami paliwa, środka AdBlue, środka pianotwórczego. 2.Wykonawca zapewnia przynajmniej jeden punkt serwisowy podwozia i zabudowy pożarniczej. 3.Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do pojazdu komplet dokumentów wymienionych w umowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 9 700,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Lubczy, 33-162 Lubcza 460 nr: 95 8589 0006 0020 0000 0475 0001. W tytule przelewu należy podać: Wadium do przetargu OSPL.01.2014. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Kasie Urzędu Miejskiego w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach