Przetargi.pl
„Zakup sprzętu sportowego oraz sprzętu siłowego na obiekty MORiS w Chorzowie”

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 322 417 055
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113
    41500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 322 417 055
    REGON: 27156867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup sprzętu sportowego oraz sprzętu siłowego na obiekty MORiS w Chorzowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚC I 1. Urządzenie – maszyna na plecy wyciąg górny o wymiarach długość 1520 mm, szerokość 900mm, wysokość 2300mm, ciężar 250 kg. - Maszyna zbudowana z profili metalowych. - Ciężar stosu min. 120 kg - obciążenie stosu przenoszone przez pas napędowy wykonany z wysokiej jakości gumy zbrojonej kordem stalowym Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarach i wadze urządzenia -/+ 2% -tapicerka trwała i odporna na intensywne użytkowanie oraz pot ćwiczących - uchwyty i drążki w miejscach kontaktu z ciałem wykończone antypoślizgowo - kolor ramy szary metalik, kolor tapicerki czarny 1 szt. 2. Urządzenie - maszyna na plecy wyciąg dolny wymiarach długość 3000 mm, szerokość 900 mm, wysokość 2300 mm, ciężar 295 kg - Ciężar stosu min. 120 kg - obciążenie stosu przenoszone przez pas napędowy wykonany z wysokiej jakości gumy zbrojonej kordem stalowym Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarach i wadze urządzenia -/+ 2% -tapicerka trwała i odporna na intensywne użytkowanie oraz pot ćwiczących - uchwyty i drążki w miejscach kontaktu z ciałem wykończone antypoślizgowo - kolor ramy szary metalik, kolor tapicerki czarny 1 szt. 3. Urządzenie - Suwnica na nogi o wymiarach długość 2250 mm, szerokość 1000 mm, wysokość 1450 mm, ciężar 197 kg Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarach i wadze urządzenia -/+ 2% -tapicerka trwała i odporna na intensywne użytkowanie oraz pot ćwiczących - uchwyty i drążki w miejscach kontaktu z ciałem wykończone antypoślizgowo - kolor ramy szary metalik , kolor tapicerki czarny 1 szt. 4. Rower stacjonarny - urządzenie przeznaczone do treningu wzmacniającego kończyn górnych. Posiada : - pełną regulację pozycji ćwiczącego z możliwością przyjęcia pozycji stojącej - generator, opór elektro magnetyczny - 20 poziomów obciążenia - ruch obrotowy w dwóch kierunkach - regulacja promienia obrotu dla każdej ręki osobno - min. 9 programów treningowych - regulacja ustawień wyświetlacza - możliwość usunięcia siedziska - wbudowany system kontroli pulsu HRC - max. waga ćwiczącego 200 kg - waga urządzenia 122 kg - Kolor dowolny 1 szt. 5. Sztangi z obciążeniem ogumowanym do fitness ze stojakiem . Zestaw składa się : - z gryfu o wadze od 2,00 kg do 2,50 kg i szerokość gryfu 140 cm - sześciu żeliwnych talerzy pokrytych gumową powłoką, - waga talerzy : 1,25 kg (2szt.), 2,5 kg (2szt.), 5 kg (2szt.) - 2 zaciski sprężynowe - stojak na 20 kpl. ( stojak kompatybilny ) - Kolory dowolne 20 kpl. 1 szt. stojak 6. Hantle gumowe ze stojakiem posiadające atest o wadze : 2 kg, 4 kg, 6 kg, 8 kg, 10 kg, 12 kg, 14 kg, 16 kg, 18 kg, 20 kg, 22 kg, 24 kg, 26 kg, 28 kg, 30 kg, 32 kg , 34 kg, 36 kg, 38 kg, 40 kg - po 2 szt. -kompatybilny stojak 1 szt. na hantle o wymiarach : długość max. 260 cm, szerokość max 100 cm , 2 lub 3 rzędy - Kolory dowolne 20 par hantli 1 szt. stojak 7. Zestaw gum treningowych. W skład zestawu wchodzą - - Guma czerwona o oporze 7-16 kg - Guma czarna o oporze 12 - 30 kg - Guma fioletowa o oporze 16 -39 kg - Guma zielona o oporze 23 - 57 kg 3 kpl. 8. Maty fitness termoizolacyjne -d - długość od 170 cm do 190 cm - szerokość od 50 cm do 60 cm - grubość od 1 cm do 3 cm - kolor 10 szt. czerwonych oraz 10 szt. niebieskich 20 szt. 9. Roller do masażu ABS np. Easy fitness - tworzywo: pianka EVA - długość: 33 cm do 37 cm - średnica: 14 cm – 16 cm - twardość (skala 1-3): 2 - rdzeń: pusty - kolory dowolne 1 szt. 10. Roller do masażu ABS np. Easy fitness - tworzywo: pianka EVA - długość: 33 cm do 37 cm - średnica: 14 cm – 16 cm - twardość (skala 1-3): 1 - rdzeń: pusty - kolory dowolne 1 szt. 11. Koszt transportu, koszty wysyłki, inne koszty związanie z realizacją zadania 1 usł. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚC II 1. Stojaki do badmintona -wykonane: słupki z kwadratowego profilu aluminiowego ze stalowym obciążeniem lub wykonane z kwadratowego profilu stalowego ze stalowym obciążeniem -stojak w komplecie z przeciwwagą min.25 kg - max. obciążenie na stronę 30 kg - z kółkami -antypoślizgowe stopki z PCV 3 kpl. 2. Siatka do badmintona. Posiada: taśmy na krawędziach , linki mocujące, wymiary siatki 6,1m x 0,76 m . Kolor biały 3 szt. 3. Linie do wyklejania boisk z PCV zapewniająca przyczepność do podłoża boiska o wymiarach: długość 33 m, szerokość 40mm. Kolor żółty lub jasno zielony 15 szt. 4. Lotki do badmintona turniejowe do gry na hali sportowej, wykonane z nylonu 36 szt. 5. Piłka nożna do Futsalu – halowa np. Select - rozmiar 4 - piłka szyta - ciśnienie od 0,6 do 0,9 bar 10 szt. 6. Koszt transportu, koszty wysyłki, inne koszty związanie z realizacją zadania 1 usł. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚC III 1. Trampolina basenowa z uchwytem/barierką stabilizującą firmy Viki Aqua Jump (celem uzupełnienia istniejącego asortymentu). Trampolina do rozstawienia na dnie basenu, wykonana ze stali nierdzewnej, stabilna z gumowymi nakładkami , część skokowa powierzchnia - tkanina powlekana PCV, odporna na wodę chlorowaną Rama wymiary: Długość od 90 cm do 100 cm. Szerokość od 90 cm do 100 cm. Wysokość od 20 cm do 27 cm Część skokowa wymiary min. 70 cm x 70cm Kolor taki jak na załączonym zdjęciu poglądowym (celem uzupełnienia istniejącego asortymentu) Parametry uchwytu/barierki do trampolin: słupek fi 20, długość 140 cm, rączka fi 20 , długość 50 cm zakończone zaślepkami. Wykonane ze stali nierdzewnej 11 sztuk 2. Uchwyty/barierki stabilizujące do trampolin, kompatybilne z trampolinami Viki AQUA JUMP Parametry uchwytu/barierki do trampolin: słupek fi 20, długość 140 cm, rączka fi 20, długość 50 cm zakończone zaślepkami. Wykonane ze stali nierdzewnej 15 sztuk 3. Rowerek wodny do ćwiczeń w basenie z możliwością składania i rozkładania, firmy AQUABIKE-X (celem uzupełnienia istniejącego asortymentu) wykonany ze stali nierdzewnej, możliwość regulacji wysokości kierownicy i siodełka, nachylenie kierownicy względem rury sterowej musi mieścić się w granicach 40-45 stopni, odporny na wodę chlorowaną. Kolor siodełka i pedałów niebieski 11 sztuk 4. Kierownice do rowerków wykonane ze stali nierdzewnej kompatybilne ze składanymi rowerami do aqua fitnessu marki AQUABIKE-X, którymi dysponuje Zamawiający, nachylenie kierownic względem rury sterowej musi mieścić się w granicach 40-45 stopni. 15 sztuk 5. AQUA STEP , wyposażony w przyssawki celem stabilnego przytwierdzenia do dna basenu, kolor ciemny niebieski (wszystkie tego samego koloru), dociążony wewnątrz dodatkowymi talerzami o masie min. 4 kg Wymiary : Długość od 67 cm do 68 cm Szerokość od 34 cm do 36 cm Wysokość od 13 cm do 18,50 cm 11 sztuk 6. Dociążenia o masie 1 kg do stepów AQUA STEP firmy DEHAG, którymi dysponuje Zamawiający 15 szt. 7. Koszt transportu, koszty wysyłki, inne koszty związanie z realizacją zadania 1 usł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, żądanych od wszystkich Wykonawców przy ofercie dotyczy wszystkich części 6.1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie (dotyczy każdej części): oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 6.2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego wszyscy Wykonawcy przedkładają przy ofercie: 6.3.1. Opisy, fotografie proponowanego sprzętu sportowego oraz sprzętu siłowego 6.4. Ponadto do oferty należy załączyć: 6.4.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 6.4.2. Wycena ofertowa - załącznik nr 7 do SIWZ 6.4.3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Część VII Wykaz oświadczeń lub dokumentów żądanych wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona 7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 7.1.1. wykazu dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inny dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.- wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7.1.2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 7.2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 7.2.1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7.2.2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7.2.3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGI do części VII SIWZ: 1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.1. w pkt. 7.2.1. do 7.2.3. SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że b. c. zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.1.b Uwag , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulację pkt 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, a który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty o których mowa w pkt 7.1.1. – 7.1.2 SIWZ w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby tych podmiotów, a w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 7.2. SIWZ. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2f „uPzp”: Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 „uPzp”, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji. 14. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 15. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w części V niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w części VI i VII SIWZ. 2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa:  w pkt. 6.1. do 6.2. SIWZ oraz w pkt. od 7.2.1. do 7.2.3 SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;  w pkt. od 7.1.1. do 7.1.2. SIWZ Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;  w pkt. 6.3 do 6.4. SIWZ Wykonawcy składają łącznie; 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Część VIII Wymagania dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy 8.1. Wymagania dotyczące wadium 8.1.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 8.2. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 8.2.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy Część IX Opis sposobu przygotowania oferty oraz wyjaśnianie jej treści 9.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części. 9.2. Każdy Wykonawca może składać ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia przy czym treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 9.3. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszej SIWZ. 9.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z zastrzeżeniem treści art. 93 ust. 4 Ustawy. 9.5.Oferta musi być sporządzona:  w języku polskim [dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski],  w 1 egzemplarzu, 9.6. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. 9.7. Wskazane jest aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane. 9.8. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. 9.9. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503 z późn. zmianami)” i dołączone do oferty, zaleca się aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 9.10. Wyjaśnienia treści SIWZ, a także ewentualna jej modyfikacja dokonywane będą na zasadach określonych w art. 38 ustawy Pzp. 9.11. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 9.12. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych przetargu: 1) Marcin Zdebik- z-ca dyrektora ds. administracyjno-technicznych 2) Anna Mucha – dział zamówień publicznych 3) Anna Śliwa – dział zamówień publicznych 4) Mariusz Schmidt – kierownik obiektów 5) Michał Niestolik – kierownik obiektów Część XI Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej 11.1. W cenie należy ująć nie tylko dostawę przedmiotu zamówienia, ale również wszystkie usługi związane z realizacją zadania, w szczególności transport oraz przeszkolenie pracowników w siedzibie Zamawiającego. 11.2 Cenę oferty należy podać w następujący sposób:  wartość netto,  wartość podatku od towarów i usług (VAT) wg obowiązującej stawki,  wartość brutto [liczbą i słownie]. 11.3. Przez cenę oferty Zamawiający rozumie cenę brutto za całe zadanie objęte przedmiotem zamówienia Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 11.4. Jeżeli cena brutto podana liczbą nie będzie odpowiadała cenie brutto podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę brutto podaną słownie. 11.5. Cena oferty ma obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia i odbiorem dostaw. 11.6. Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie brutto, które jest ostateczne za wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia, niezależne od innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 11.7.Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia zaoferowanego w niniejszym przetargu nieograniczonym, chociażby w czasie zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego nie można było przewidzieć kosztów dodatkowych. 11.8. Za ustalenie ceny za dostawę oraz inne świadczenia związane z realizacją tego zadania oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 11.9. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.Część XIV Podwykonawstwo 14.1.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14.2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 14.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Część XV Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 15.1. Z Wykonawcą , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający podpisze umowę w sprawie niniejszego zamówienia na dostawę (wzór umowy załącznik nr 6 dla części I i części III oraz części II,) 15.2. Wykonawca przed podpisaniem umowy składa: 1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, dotyczy wszystkich części 2) atesty lub certyfikaty lub deklaracje zgodności proponowanego sprzętu dotyczy wszystkich części 3) w przypadku wskazania w ofercie podwykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia przedstawi celem uzyskania zgody Zamawiającego umowę z podwykonawcą lub jej projekt, wraz ze wskazaniem części usługi powierzonej do wykonania, dotyczy wszystkich części 15.3. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie określonym przez Zamawiającego. O miejscu i dokładnym terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylać się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 15.5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy przedłożą oni umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 15.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za jego realizację. 15.7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach